کد خبر : 1825763 | 02 خرداد 1401 ساعت 12:58 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

با دو تساوی عجیب؛

زنگ خطر برای سایپا به صدا درآمد

نارنجی‌پوشان تهرانی طی دو هفته اخیر مقابل دو تیم شاهین بوشهر و ماشین‌سازی به نتیجه بهتری از تساوی دست پیدا نکردند.

زنگ خطر برای سایپا به صدا درآمد

به گزارش "ورزش سه"، پس از کنار گذاشتن امید روانخواه، نارنجی‌پوشان با سرمربیگری حمید درخشان به مصاف شاهین بوشهر رفتند؛ دیداری که در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار شد و در پایان علی‌رغم موقعیت‌های پرشماری که تیم میزبان داشت و حتی یک پنالتی هم توسط حسین ماهینی در نیمه اول از دست رفت، تساوی بدون گل در مسابقه حاکم شد. در این مسابقه می‌توان به جرات گفت که شاهین تنها یکی دوبار از راه دور به دروازه سایپا شوتزنی کرد؛ با این حال با وجود اینکه سقوطش قطعی شده یک امتیاز گرفت و از تهران رفت.
روز گذشته نیز شاگردان حمید درخشان در مصاف سرنوشت‌ساز دیگری مقابل ماشین‌سازی دیگر تیمی که سقوطش به دسته دوم قطعی شده قرار گرفتند و روز عجیب دیگری را تجربه کردند؛ آنها در این مسابقه سراسر حمله بودند ولی پس از اینکه گل اول مسابقه را روی یک شوت و تغییر جهت توپ دریافت کردند، با سرآسیمگی و عدم تمرکز بیشتری کارشان را دنبال کردند و از چندین و چند موقعیت فقط یک گل می‌ساختند و این در شرایطی بود که تیم میزبان از معدود حملات خود توانست بهترین بهره‌برداری را داشته باشد و سه مرتبه دروازه سایپا در بنیان دیزل باز شد تا کسب امتیازات کامل این مسابقه نیز ممکن نشود و بازی با نتیجه 3 بر 3 تمام شود.

1715799


حالا و در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول سایپا که فصل گذشته برای اولین مرتبه از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کرد، در شرایطی بحرانی قرار گرفته و با کسب 36 امتیاز رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
نکته جالب توجه اینکه شاگردان حمید درخشان در سه هفته باقی‌مانده ابتدا باید دو دیدار سخت را مقابل آرمان‌گهر که امیدوار به صعود است برگزار کنند و سپس در بابل به مصاف رایکا برود که آنها هم برای ماندن می‌جنگند. درنهایت آخرین مصاف سایپا نیز در اکباتان مقابل شهرداری همدان خواهد بود.
آنچه مسلم است سایپا یک سال پس از سقوط از لیگ برتر در لیگ دسته اول هم شرایط نامناسبی را تجربه می‌کند و در صورتی که در سه بازی باقی مانده توجه ویژه فنی و مدیریتی به آن نشود، ممکن است حتی با سقوط به دسته دوم نیز مواجه شود.

1715800

دیدگاه‌ها