کد خبر : 1825860 | 02 خرداد 1401 ساعت 19:55 | 27.3K بازدید | 9 دیدگاه

ابتکار جالب بایرن برای اعلام تمدید قرارداد نویر(عکس)

باشگاه بایرن مونیخ ابتکار جالبی را در اعلام تمدید قرارداد مانوئل نویر به خرج داده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامید کننده تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 بسیاری تصور کردند که دوره برخی از ستاره‌های با تجربه این تیم به پایان رسیده که یکی از آنها مانوئل نویر بود. دروازه‌بان آلمانی در دوره‌ای با افت قابل توجهی مواجه شد اما نویر با همان روحیه تسلیم ناپذیری خود دوباره به بهترین فرمش بازگشت و حالا همچنان یکی از بهترین گلرهای دنیا محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بایرن مونیخ در ماه‌های اخیر وضعیت قرارداد دو کاپیتان با تجربه این تیم یعنی توماس مولر و مانوئل نویر به حساب می‌آمد. مولر چندی قبل قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید کرد و این اتفاق امروز در مورد مانوئل نویر نیز رخ داد؛ جایی که باشگاه بایرن مونیخ ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد که قرارداد دروازه‌بان آلمانی خود را تا سال 2024 تمدید کرده است. 

بایرن مونیخ در اعلام تمدید قرارداد مانوئل نویر دست به یک ابتکار جالب زده است. کلمه Greatest of All Time یا به اختصار GOAT در ورزش به معنای برترین بازیکن تاریخ است که در زبان انگلیسی معنی بز می‌دهد، باشگاه بایرن‌مونیخ با تغییر این کلمه به GOATKEEPER (بهترین دروازه‌بان تاریخ) از قرارداد جدید نویر رونمایی کرد که واکنش‌های جالبی را هم در رسانه‌های اجتماعی از سوی هواداران بایرن مونیخ به‌همراه داشته است.

1715940
1715941
1715942

دیدگاه‌ها