کد خبر : 1825893 | 02 خرداد 1401 ساعت 22:45 | 31.2K بازدید | 6 دیدگاه

شروع صلح آمیز تن‌هاخ با خبرنگاران انگلیسی (عکس)

اریک تن‌هاخ پیش از نشست خبری خود با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل کاملاً کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. در حالی‌که به نظر می‌رسید این تیم با توجه به خریدهایی که در تابستان گذشته انجام داد در قامت یک مدعی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شود اما عملکرد پرنوسان شیاطین سرخ از ابتدای فصل باعث شد آنها خیلی زود از کورس قهرمانی جا بمانند. همچنین یونایتد در سایر تورنمنت‌ها نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود ارائه داد و حذف شد.

برکناری اوله گنار سولسشر در اوایل فصل و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز باعث نشد که روند منچستریونایتد تغییر کند و این تیم نهایتاً در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند. در نهایت چند هفته پیش بود که مدیران باشگاه منچستر یونایتد با اریک تن‌هاخ به توافق دست یافته و مشخص شد که سرمربی هلندی از فصل آینده روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست.

سرمربی هلندی که شب گذشته از نزدیک شاهد شکست منچستر یونایتد مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر بود امروز در یک نشست خبری حاضر شد و قبل از شروع آن دست به اقدامی جالب زد؛ جایی که اریک تن‌هاخ پیش از آغاز صحبت‌های خود با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس یکی یکی دست داد و خوش و بش کرد تا شروع صلح آمیزی با آنها داشته باشد.

1715994
1715995
1715996

دیدگاه‌ها