کد خبر : 1825915 | 03 خرداد 1401 ساعت 09:21 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه تلاش‌های توتی؛ شماره 10 رم برای دیبالا!

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، همچنان در تلاش است تا پائولو دیبالا را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.

ادامه تلاش‌های توتی؛ شماره 10 رم برای دیبالا!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس به پایان رسیده و این بازیکن از تاریخ 30 ژوئن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شود. 
در حالی که پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از اینتر به عنوان مدعی اصلی برای جذب این ستاره آرژانتینی نام می‌بردند اما در روزهای اخیر نام باشگاه رم نیز در کنار نام او به گوش می‌رسد.
چند رسانه معتبر ایتالیایی در روزهای قبل مدعی شده بودند که ژوزه مورینیو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و از مدیران این باشگاه خواسته که مذاکرات با مدیر برنامه او را آغاز کنند. 

 

1700208


از سوی دیگر توتی نیز در روزهای گذشته مدعی شده بود که روز دوشنبه دیداری با دیبالا خواهد داشت و تلاش می‌کند که او را برای پیوستن به جمع بازیکنان جالوروسی برای فصل آینده متقاعد کند. 
این اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا در گفتگویی جدید با کالچومرکاتو اظهار داشت:«من می‌توانم توصیه‌هایی برای دیبالا داشته باشم. اگر به من باشد، من پیراهن شماره 10 رم را به او می‌دهم اما در نهایت باید ببینم که آیا او دوست دارد به رم بیاید یا خیر.»
توتی همچنین از ژوزه مورینیو در آستانه فینال لیگ کنفرانس تمجید کرده و گفت:«من همیشه امتیاز 10 را به مورینیو می‌دهم چون واقعا به عنوان یک مربی و یک انسان دوستش دارم. از این که روزی در کنار او کار کنم بسیار خوشحال خواهم بود. شاید روزی تصمیم بگیرم که از بازنشستگی خارج شوم!»

دیدگاه‌ها