کد خبر : 1825970 | 03 خرداد 1401 ساعت 13:40 | 13.1K بازدید | 7 دیدگاه

آغاز تحقیق درباره بنر علیه اینتر روی اتوبوس میلان

حواشی جشن قهرمانی میلان در رقابت‌های سری A همچنان ادامه دارد.

آغاز تحقیق درباره بنر علیه اینتر روی اتوبوس میلان

به گزارش "ورزش سه "، میلان یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
روسونری برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک تساوی در این بازی نیاز داشت تا بتواند بالاتر از اینتر قرار گرفته و پس از 11 سال بار دیگر جام قهرمانی سری A را بالای سر ببرد و در نهایت نیز توانست به این افتخار دست پیدا کند. 
آنها روز گذشته طی مراسمی این قهرمانی را در خانه و در خیابان‌های شهر میلان به همراه هواداران‌شان جشن گرفتند اما اتفاقی عجیب باعث ایجاد حواشی بسیار پیرامون این جشن شد. 
بنری روی اتوبوس سر باز میلان دیده شد که در واقع به سخره گرفتن و توهین به اینتر به حساب می‌آمد و یادآور جنجال و هیاهوی سال‌های دور بین این دو تیم بود. 
حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده که تحقیق پیرامون این موضوع را به صورت رسمی آغاز کرده و قرار است تخلف صورت گرفته از سوی میلان که زیر پا گذاشتن بند 4 قوانین عدالت ورزشی مبنی بر رعایت اصول وفاداری، صداقت و احترام در روابط و فعالیت‌های ورزشی است را مورد بررسی قرار دهد. 
بازیکنان میلان در جریان جشن قهرمانی خودشان بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند. آنها با نوزدهمین جام قهرمانی باشگاه در خیابان‌های میلان حرکت کرده، سلفی گرفته و به ابراز احساسات هواداران واکنش نشان می‌دادند. 
با این حال استفاده از این بنر توهین‌آمیز خطاب به میلان اولین کری‌خوانی جدی و شاید حتی رسمی بین این دو باشگاه بود که رقیب قدیمی و همشهری هستند و شاید همین باعث شود که جو آرامی که پس از قهرمانی این دو تیم در کوپا ایتالیا و رقابت‌های سری A بین هواداران آنها در شبکه‌های اجتماعی وجود داشت به تشنج کشیده شود.

دیدگاه‌ها