کد خبر : 1825980 | 03 خرداد 1401 ساعت 14:53 | 32.6K بازدید | 8 دیدگاه

زلاتان و طعنه به ستاره اینتر در جشن قهرمانی میلان

زلاتان ابراهیموویچ روز گذشته در جشن قهرمانی میلان به چالهان اوغلو ستاره کنونی اینتر طعنه زد.

زلاتان و طعنه به ستاره اینتر در جشن قهرمانی میلان

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش فصل شگفت انگیز میلان تکمیل شد. جایی که تیم استفانو پیولی موفق شد با سه گل بر ساسولو غلبه کند و فاتح اسکودتو شود. بیش از یک‌دهه از آخرین قهرمانی روسونری در سری‌آ می‌گذشت اما این تیم دوباره توانست بر بام فوتبال ایتالیا بایستد. این اتفاق در حالی رخ داد که رقیب همشهری یعنی اینتر با دو امتیاز کمتر نسبت به میلان کار را با رده دوم به اتمام رساند و نتوانست از عنوان قهرمانی فصل پیش خود دفاع کند.

1716122

اگرچه نراتزوری در این فصل کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را برده است اما روسونری موفق شد آنها را در سری آ شکست دهد. در همین راستا زلاتان ابراهیموویچ دیروز در جشن قهرمانی میلان پیامی را برای هم تیمی سابق خود ارسال کرد و به هاکان چالهان‌اوغلو طعنه زد. جایی که ستاره سوئدی هنگام رژه تیم میلان از جمله "هی به هاکان پیام دهید" استفاده کرد. این پیام زلاتان باعث شد هواداران میلان حاضر در این جشن قهرمانی به وجد بیایند و سر و صدای زیادی ایجاد کنند.

گفتنی است ستاره ترکیه ای در تابستان گذشته در یک انتقال پر سر و صدا از میلان جدا شد و به رقیب همشهری یعنی اینتر پیوست. انتقالی که ناراحتی و عصبانیت هواداران روسونری را هم در پی داشت و حالا بعد از قهرمانی میلان در این فصل سری آ به جز زلاتان بسیاری از طرفداران این تیم نیز در رسانه های اجتماعی به هاکان چالهان اوغلو کنایه زده اند.

1670816
 

دیدگاه‌ها