کد خبر : 1826060 | 03 خرداد 1401 ساعت 22:26 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی: مساوی مقابل ذوب آهن عادلانه بود

سرمربی نساجی پس از دیدار مقابل ذوب آهن به تمجید از مسئولان و اعضای این تیم پرداخت.

اسماعیلی: مساوی مقابل ذوب آهن عادلانه بود

به گزارش ورزش سه، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن اظهار داشت: جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم یک تسلیت به مردم خوب آبادان بگویم. انشاالله که هیچ‌وقت غم نبینند. در مورد تخریب ساختمان هم مهندسین بیشتر فکر و تحقیق کنند تا خدایی نکرده ما در جاهای دیگر آسیب نبینیم.

وی افزود: یک تشکر ویژه از باشگاه خوب ذوب آهن دارم. از قدیم الایام هم این‌طور بود که ذوب آهنی‌ها یک گام جلوتر از بقیه فوتبال باشند به جهت اینکه به نکاتی که بقیه کمتر توجه دارند توجه می‌کنند و آن هم احترام گذاشتن به تیم حریف است. من از مدیریت محترم کارخانه، مديريت محترم باشگاه و دوستانی که برای استقبال از نساجی تشریف آوردند تشکر می‌کنم.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین بابت تونلی که بازیکنان خوب ذوب آهن در شروع بازی تشکیل دادند و به ما انرژی دادند تشکر می‌کنم؛ انرژی به‌خاطر اینکه یاد بگیریم به یکدیگر احترام بگذاریم. بازیکنان، مربیان و حتی به داورها احترام بگذاریم؛ ما یک گروه هستیم و کنار هم کار می‌کنیم تا یک فوتبال زیبا انجام بدهیم که مردم لذت ببرند. باز هم جا دارد از باشگاه بزرگ ذوب آهن تشکر کنم که ترتیب چنین کاری را داد. من واقعا متشکرم.

1716266

سرمربی نساجی در خصوص بازی امروز عنوان کرد: واقعیت این است که بعد از بازی‌های حذفی و فشاری که به تیم‌مان آمد کمی بدن‌های بچه‌های ما خالی کرده و کارمان سخت است. نیمه اول ما ضعیف‌تر بودیم، بد کار کردیم و مقداری سر در گم بودیم ولی بازی متعادلی بود. در نیمه دوم شرایط بازی بهتر شد و ما بازی را گرفتیم اما در هر صورت بازی افت و خیز زیادی نداشت. از نظر من با توجه به موقعیت‌هایی که دو تیم داشتند نتیجه مساوی عادلانه بود.

اسماعیلی ادامه داد: ما فرصت داشتیم تا کمی به جوان‌هایمان بازی بدهیم و از شرایط بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم. انشاالله بتوانیم در بازی بعد ضمن بهره گرفتن از بزرگان تیم، بیشتر به جوان‌ها انگیزه و بها بدهیم.

او در پایان گفت: باز هم از باشگاه ذوب آهن و بزرگی‌ای که نسبت به فوتبال ایران انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها