کد خبر : 1826117 | 04 خرداد 1401 ساعت 11:27 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: رم لیگ کنفرانس را به شوخی گرفته بود

جانلوکا مانچینی، مدافع تیم رم، معتقد است که این تیم اهمیت زیادی برای رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا قائل نبوده است.

مانچینی: رم لیگ کنفرانس را به شوخی گرفته بود

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در فینال لیگ کنفرانس اروپا روبروی فاینورد قرار خواهد گرفت تا تکلیف قهرمان این رقابت مشخص شود. 
امسال اولین دوره از این رقابت‌ها با تصمیم یوفا برگزار شد تا تیم‌هایی که شانس حضور در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را پیدا نکرده‌اند نیز فرصتی برای رقابت در سطح قاره اروپا داشته باشند. 
بسیاری از باشگاه‌های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی تردیدهای بسیاری درباره این رقابت‌ها داشتند اما حالا رم موفق شده خودش را به فینال این رقابت‌ها برساند و این شانس را دارد که عنوان قهرمان اولین دوره لیگ کنفرانس را از آن خود کند. 
مانچینی با تایید این موضوع که تیمش از ابتدا اهمیت چندانی برای این رقابت قائل نبوده گفت:« صادقانه باید بگویم که از ابتدای فصل ما فکر می‌کردیم که این رقابت بیش از حد آسان است. البته که هدف ما این بود که به فینال برسیم.»

 

1716338


او در ادامه اضافه کرد:« ما فکر کردیم مرحله گروهی آسان است اما پس از شکست سنگین برابر بودو گلیمت متوجه شدیم که هر بازی در این رقابت مانند فینال است. حالا یک بازی باقی مانده تا به افتخاری خاص دست پیدا کنیم.»
این مدافع ایتالیایی درباره دیدار دشوار برابر فاینورد در فینال گفت:« این مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای من است. من در فینال کوپا ایتالیا هم بازی کرده‌ام اما این بازی در سطح اروپاست و شرایط متفاوتی دارد. رسیدن به جایی که در حال حاضر در آن قرار داریم کار دشواری بوده است.»

دیدگاه‌ها