کد خبر : 1826128 | 04 خرداد 1401 ساعت 12:02 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیامی که دوناروما برای قهرمانی میلان فرستاد

ساندرو تونالی، ستاره میلان، می‌گوید جانلوییجی دوناروما قهرمانی این تیم را به او تبریک گفته است.

پیامی که دوناروما برای قهرمانی میلان فرستاد

به گزارش "ورزش سه"، میلان یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
روسونری برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک تساوی در این بازی نیاز داشت تا بتواند بالاتر از اینتر قرار گرفته و پس از 11 سال بار دیگر جام قهرمانی سری A را بالای سر ببرد و در نهایت نیز توانست به این افتخار دست پیدا کند.
این موفقیت در حالی به دست آمد که دوناروما در تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و بسیاری باور داشتند که این اتفاق به ضرر روسونری تمام خواهد شد و این تیم را از حضور در کورس قهرمانی این فصل بازخواهد داشت. بسیاری از هواداران میلان نیز به شدت از این تصمیم او ناراحت شده و واکنش تندی به این دروازه‌بان داشتند. 

 

1712022


اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و مایک مانیان، دروازه‌بان جدید میلان، توانست جای خالی او را به خوبی پر کرده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشته باشد. 
تونالی پس از قهرمانی به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت:« دوناروما بسیار از این قهرمانی خوشحال شد. او پیامی برای من فرستاد تا قهرمانی ما در لیگ ایتالیا را تبریک بگوید. امیدوارم که او از قهرمانی من همان قدر خوشحال شده باشد که ما از قهرمانی او در لیگ فرانسه خوشحال شدیم.»
این ستاره میلان درباره درخشش هم تیمی سابقش در ترکیب پاری سن ژرمن اظهار داشت:« او به پاریس رفت و بلافاصله موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او می‌دانست که فرصتی برای درخشش در اینجا دارد اما ما توانستیم بدون او هم قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها