کد خبر : 1826148 | 04 خرداد 1401 ساعت 13:12 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

آسنسیو: ما هم نمی‌دانیم چه اتفاقی در CL افتاد

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان این تیم نیز تحت تاثیر اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان این فصل رخ داد قرار گرفته‌اند.

آسنسیو: ما هم نمی‌دانیم چه اتفاقی در CL افتاد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب باید در فینال لیگ قهرمانان این فصل در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول برود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی عملکردی باورنکردنی و درخشان در طول این فصل در لیگ قهرمانان داشته و موفق شدند به دراماتیک‌ترین شکل ممکن به دیدار فینال راه پیدا کنند. 
آسنسیو در آستانه حضور در فینال پاریس به مارکا گفت:« در چند روز گذشته بسیار خوب خوابیدم. درست است که آماده‌سازی در این فصل متفاوت بوده است. هر بازیکنی می‌خواهد در فینال لیگ قهرمانان بازی کند و باید به شکلی خاص برای آن آماده شد. من سعی کردم از این بازی لذت ببرم و با آرامش با آن روبرو شوم.»
این بازیکن اسپانیایی با اشاره به اتفاقات این فصل لیگ قهرمانان اظهار داشت:« این فصل با لیگ قهرمانان فصل‌های گذشته بسیار متفاوت بود، چرا که ما در تمامی دیدارهای مراحل حذفی توانستیم به بازی برگردیم. دیدارهایی باورنکردنی را سپری کردیم و وقتی بازی‌ها تمام می‌شد حتی خودمان هم نمی‌دانستیم چه اتفاقی رخ داده است. این برای همه بسیار خاص بود.»

 

1646744


او در پاسخ به این سوال که آیا رویای گلزنی در پاریس را در سر دارد گفت:« البته. امیدوارم این فرصت را داشته باشم که در زمین به تیمم کمک کنم چون در این زمینه بهترین هستم. من باور دارم که می‌توانم کمک بسیاری به رئال کنم.»
آسنسیو همچنین درباره ویژگی‌های لیورپول اضافه کرد:« آنها بازیکنانی بسیار سرعتی در خط حمله دارند و ما باید با جسارت و اشتیاق به مصاف آنها برویم تا بتوانیم یک لیگ قهرمانان دیگر را به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کنیم. این که ما به این تعداد فینال رسیدیم و این تعداد جام را کسب کردیم اتفاقی نبوده است.»

دیدگاه‌ها