کد خبر : 1826174 | 04 خرداد 1401 ساعت 16:05 | 46.9K بازدید | 12 دیدگاه

کار تمدید بیش از حد طولانی شده

هشدار جدی لاپورتا به گاوی؛ با بارسلونا بازی نکن!

رئیس بارسلونا از طولانی شدن تمدید قرارداد گاوی عصبانی است و همه چیز را به رفتار مدیر برنامه‌های بازیکن مرتبط دانست.

هشدار جدی لاپورتا به گاوی؛ با بارسلونا بازی نکن!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که تابستان شلوغ و پر کاری پیش روی مدیران بارسلونا قرار دارد و مدیران این تیم در تلاش هستند تا بازیکنان جدیدی را به‌خدمت بگیرند.  علاوه بر جذب بازیکنان جدید و مدنظر ژاوی هرناندز، تمدید قرارداد با ستاره‌های جوان و آینده‌دار بارسا نیز در دستور کار مدیران این باشگاه برای تابستان پیش‌رو قرار دارد.

1716421


یکی از این بازیکنان گاوی است که موفق شده در طول دوران حضورش در ترکیب بارسا عملکردی درخشان ارائه کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کند. ژاوی تاکید بسیاری روی حفظ این بازیکن دارد و بارسا نیز به هیچ‌وجه حاضر به از دست دادن او نیست. با این حال کار تمدید با گاوی به درازا کشیده و مشخص نیست که این ستاره جوان ماندنی است یا به پیشنهادات دیگرش گوش خواهد داد.

1701208

 

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مصاحبه با "اسپورتیوو کاتالونیا" و در مورد گاوی گفت:« مدت‌هاست که مدیر برنامه‌های گاوی پیشنهاد ما را دریافت کرده و هنوز پاسخی نداده است. نمی‌دانیم او این پیشنهاد را قبول خواهد کرد یا خیر. به ما خبر رسیده که او در حال مقایسه پیشنهاد ما با پیشنهادات باشگاه‌های دیگر است ولی باید بالاخره به ما پاسخ بدهد. موضع ما مشخص است و به نظر می‌رسد او با ما موافق نیست. برای من این موضع گاوی و ایجنتش دردناک است و درک‌شان نمی‌کنم. گاوی بازیکنی است که همه دوستش داریم و می‌خواهیم در بارسا بماند. او 17 سال دارد و بازیکنی برای حال و آینده بارسلوناست. او می‌تواند آینده‌ای درخشان با ما داشته باشد. از رفتار مدیربرنامه‌هایش عصبانی هستم. معتقدم دستمزد پیشنهادی ما با توجه به وضعیت اقتصادی بدی که داریم، کاملا موجه و منطقی است. بیش از این در توان ما نیست و حاضر نیستم موقعیت باشگاه را به خطر بیندازم.»

1682870

 

جذب لواندوفسکی:« او یک سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و وضعیتش اینچنین است. چیز بیشتری نمی‌توان گفت. لواندوفسکی کیفیت بسیار بالایی دارد ولی باید توجه داشت که با بایرن قرارداد دارد و همه چیز در دستان باشگاهش است.»

تمدید دمبله:« او هم پیشنهاد ما را دریافت کرده و در تاریخ مشخصی باید پاسخ بدهد. زمان و فرصت زیادی نمی‌توانیم بدهیم.»

دیدگاه‌ها