کد خبر : 1826179 | 04 خرداد 1401 ساعت 16:34 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه لغو شده فدراسیون به روز آینده موکول شد

طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه فدراسیون حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشد اما از احتمال برگزاری مجدد جلسه در روز آینده خبر داد.

جلسه لغو شده فدراسیون به روز آینده موکول شد

به گزارش "ورش سه"، در فاصله کمتر از یک هفته تا روز مجمع فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات و عزل‌های رخ داده در ماه‌های گذشته، جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات رسمیت پیدا نکرد و لغو شد!

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون به دلیل سفر به این جلسه نرسید و شهره موسوی که در بازداشت به سر می‌برد نیز نتوانست به صورت آنلاین حضور یابد.

کسی از اعضای فدراسیون در مورد این جلسه لغو شده و اینکه ایا با همان تعداد نفرات صحبت خاصی مطرح شده پاسخگو نبود. در این زمینه خبرنگاران که ساعات طولانی منتظر بودند سوالات زیادی از طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه داشتند اما جواب خاصی نگرفتند.

حیدری در مورد اینکه این جلسه لغو شده چه زمانی مجددا برگزار می‌شود و باقی سوالات خبرنگاران گفت: احتمالا انشالله فردا جلسه انجام شود. بازی با کانادا را باید از آقای اصولی بپرسید. جلسه رسمی انجام نشد. آقای احسان اصولی سخنگو است. می‌دانم عضو هیئت رئیسه هستم اما قرار است یک نفر صحبت کند و آن هم آقای اصولی، سخنگوی فدراسیون است.

دیدگاه‌ها