کد خبر : 1826224 | 04 خرداد 1401 ساعت 21:12 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

‌گل‌های سامان و عبا‌س‌زاده علیه رویاهای فجر

شاگردان مجتبی سرآسیایی علی‌رغم اینکه با گل منصوری پیش افتاده بودند، با باخت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به رختکن رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آلودگی و گرد و غبار برگزاری مسابقات لیگ برتر را با پیچیدگی‌های زیادی مواجه کرده است، امروز از ساعت 20 سه دیدار در شهرهای اراک، مسجد سلیمان و تبریز در حال برگزاری است؛ سه دیداری که اگرچه نتایج آن برای چهار تیم اهمیت ویژه‌ای ندارد ولی برابر فجرشهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان این مسابقه و مسابقه هفته آخر نبردی برای زنده ماندن است.
در تبریز شاگردان سرآسیایی که بالاتر از شهرخودروی 16 امتیازی، با 17 امتیاز امیدوار به فرار از سقوط هستند، ابتدا در دقیقه 8 با گل منصوری روی ارسال زنده روح پیش افتادند ولی خیلی طول نکشید تا شاگردان ساغلام در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام به بازی بازگشتند. آنها ابتدا با گل دقیقه 24 عباس‌زاده که با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رسید دروازه ایمان صادقی را باز کردند و در ادامه سامان نریمان‌جهان با یک شوت دیدنی و سرکش توانست از پشت محوطه جریمه در دقیقه 39 گل دوم را به ثمر برساند.

1716514
این دو گل که سبب شکست فجری‌ها تا پایان نیمه اول شده، آب سردی بوده بر رویاهای این تیم که امیدوار به برتری در دو مسابقه باقی‌مانده و قرار از سقوط بود. در صورتی‌که فجری‌ها در نیمه دوم نتوانند به تساوی یا برتری دست پیدا کنند و در مسجد سلیمان شاگردان مهاجری مقابل نفت آبادان حتی یک مساوی بگیرند و همین تساوی یک بر یک در پایان نیمه اول را حفظ کنند، کار برای زردپوشان شیرازی تمام است و آنها ضمن سقوط دوباره به دسته اول، در هفته پایانی مقابل پرسپولیس انگیزه‎‌ای برای حضور در مسابقه ندارند.

1716516

نریمان جهان پس از گل تماشایی خود با شادی معروف رونالدو این موفقیت را در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام جشن گرفت.

1716515

دیدگاه‌ها