کد خبر : 1826240 | 04 خرداد 1401 ساعت 23:11 | 34.3K بازدید | 40 دیدگاه

بازیکنان پرسپولیس نباید باعث تحریک می‌شدند

کیانی: نمی‌دانم سنگ‌اندازها پرسپولیسی بودند یا نه!

کاپیتان تراکتور تبریز می‌گوید هواداران‌شان از اتفاقاتی که پیش‌تر در ورزشگاه آزادی افتاده بود کینه داشتند و با تحریک بازیکنان پرسپولیس این اتفاق رخ داد.

کیانی: نمی‌دانم سنگ‌اندازها پرسپولیسی بودند یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، کیانی پس از پیروزی بر فجر در ابتدا گفت: به نظرم جایگاه اصلی تراکتور اینجا نیست و لیاقت هواداران همیشه قهرمانی بوده است. خداراشکر توانستیم نتایج دلخواه را بگیریم و امیدوارم برای فصل بعد تیم خوب و قدرتمند را راهی لیگ کنیم.

کیانی در مورد اینکه هواداران نگران فصل آینده هستند گفت: باید تجربه شود. مدیریت باشگاه و آقای زنوزی زحمت می‌کشند و باید بازیکنان خوب و با کیفیت بگیرند. حق هواداران ما سالی یک قهرمانی است و جای اشتباه نیست. من سال بعد قرارداد دارم و می‌جنگیم.

او در خصوص اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: من خودم با پرتاب سنگ و نارنجک مخالفم. چون کاپیتانم باید پشت تیمم باشم؛ ما در استادیوم آزادی فحش خوردیم، نارنجک پرتاب شد و سنگ زدند ولی هیچ عکس العملی نشان ندادیم. الان آنها کم‌تجربگی کردند و باعث تحریک هواداران ما شدند! من خواهش می‌کنم این اتفاق تکرار نشود و آنهایی که به استادیوم می‌آیند لذت ببرند؛ هواداران فقط تیم خودشان را تشویق کنند. مقصر اصلی این اتفاق ما بازیکنان و کسی است که پشت میز می‌نشیند و مردم را به جان هم می‌اندازد، هستیم. هوادار می‌آید از فوتبال لذت ببرد ولی او را تحریک می‌کنند.

کیانی ادامه داد: در فضای مجازی هم هر کس یک پیج درست کرده و این و آن را می‌کوبند. من از پیشکسوت‌های فوتبال که علیه هم استوری می‌گذارند گلایه دارم. ما همه یک خانواده هستیم و ناموس‌های‌مان یکی است، همه رفیقیم و خوب نیست که در فضای مجازی به هم فحش می‌دهند. ما باید الگوی خوبی باشیم و همه دست به دست هم دهیم تا لذت ببریم. فوتبال بدون هواداران تراکتور هیچ لذتی ندارد. درس عبرتی شود که این اتفاق نیفتد و طوری شود که هواداران را به استادیوم بکشانیم نه که فراری‌شان دهیم.

او در مورد بازیکنان پرسپولیس و اتفاقات رخ داده پیش از شیوع کرونا در ورزشگاه آزادی بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس هم رفیق‌های ما هستند ولی نباید تحریک می‌کردند. من دوست ندارم سنگ پرتاپ کنند ولی هواداران ما از اتفاقات در استادیوم آزادی ناراحت بودند و حالا جبران کردند ولی یک جایی باید قیچی شود. دست همه را می‌بوسم و امیدوارم این کار را نکنیم که اتفاقی برای کسی نیفتد. ما مرده پرستیم و بعد از مردن می‌گویند فلانی روحت شاد، ما این را نخواستیم؛ تا هستیم قدر هم را بدانیم. من کوچکِ مردم آذربایجانم و با مردم زندگی کردم.  آنها غیرتی هستند که در سرما و گرما می‌آیند. انشاالله تیم خوب و پرقدرتی ببینیم و این اتفاقات نیفتد.

او در پایان در خصوص رای احتمالی کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باید رای منصفانه دهد که باشگاه ما هم ضرر نکند. من نمی‌دانم آنها که سنگ می‌زدند هواداران نفوذی‌های پرسپولیس بودند یا نه اما باشگاه پیگیر این موضوع است.

دیدگاه‌ها