کد خبر : 1826261 | 05 خرداد 1401 ساعت 09:38 | 29.4K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای روزنامه قطری؛ الغرافه و استقلال به دنبال قایدی

روزنامه العرب قطر مدعی شد که دو باشگاه الغرافه و استقلال در پی جذب مهدی قایدی بازیکن شباب الاهلی هستند.

ادعای روزنامه قطری؛ الغرافه و استقلال به دنبال قایدی

به گزارش "ورزش سه"،  هر چقدر که مهدی قایدی فصل خوبی را در شباب الاهلی آغاز کرد، اما رفته‌رفته حضور این بازیکن در ترکیب تیم اماراتی کم رنگ‌تر شد تا جایی که این روزها شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن جوان به گوش می‌رسد.

پیش از حضور قایدی در فوتبال امارات، اخبار و شایعاتی پیرامون علاقه باشگاه الغرافه و در رأس آن، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال به این بازیکن شنیده می‌شد اما در نهایت قایدی به شباب الاهلی پیوست و اکنون یک بار دیگر بحث پیرامون حضور او در جمع پلنگ‌های قطر شنیده می‌شود.

در همین حال، استقلال نیز بی میل به بازگشت قایدی به فوتبال ایران نیست و با توجه به اینکه طبق ادعای رسانه‌های اماراتی مشکلاتی بین باشوی کوچک و مهدی علی سرمربی الاهلی وجود دارد، ممکن است که این وینگر بوشهری برای حضور بیشتر در میادین آن هم در سال منتهی به جام جهانی، در این تابستان از جمع شوالیه‌های سرخ دبی جدا شود.

حالا روزنامه قطری العرب مدعی شده است که دو باشگاه استقلال و الغرافه تمایل زیادی به جذب این بازیکن ایرانی دارند و باید دید در نهایت او برای فصل بعدی خود، چه مقصدی را انتخاب می‌کند.

العرب در این زمینه نوشته است: با توجه به تمایل هیئت‌مدیره و کادرفنی الغرافه برای عقد قرارداد با بازیکنان خوبی که بتوانند در فصل جدید سطح برجسته‌ای را از خود ارائه کنند، مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی امارات در کانون توجه باشگاه الغرافه قرار گرفته است.

این روزنامه در ادامه نوشت: استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه به دنبال جذب این بازیکن است به خصوص که با توانایی‌های قایدی در زمانی که پیش از این در استقلال ایران حضور داشت، به‌خوبی آشناست. ضمن اینکه قایدی پیشنهاد دیگری از تیم سابقش یعنی استقلال برای بازگشت دوباره به ایران را در دست دارد.

1716593

دیدگاه‌ها