کد خبر : 1826282 | 05 خرداد 1401 ساعت 11:52 | 62.3K بازدید | 18 دیدگاه

توافق پرسپولیس و بیرانوند تائید شد

محمد محمدی اعلام کرد قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس فعلا منعقد نشده اما توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

توافق پرسپولیس و بیرانوند تائید شد

به گزارش ورزش سه، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر اخبار زیادی در خصوص بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده شنیده می‌شود اما هیچ‌کدام از گزینه‌های مطرح شده، تاکنون به‌صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس قراردادی امضا نکرده‌اند.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در بخشی از گفت‌وگوی شب گذشته خود با برنامه شب‌های فوتبال درباره این مسئله گفت: من چند روز قبل مصاحبه‌ای کردم و گفتم یکی دو روز آینده خبرهایی می‌آید. یکی دو روز شد و خبرهای خوش هم هست؛ اما منتظریم که به‌موقع اعلام کنیم.‌ وظیفه‌مان را به‌نحو احسن انجام می‌دهیم تا انشاالله بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم.

او سپس در مورد بازیکنانی که اسامی‌شان شنیده می‌شود گفت: می‌توانم بگویم همه اخباری که مردم می‌شنوند شایعه نیست و یک تعدادی از آن درست است.

محمدی درباره اینکه آیا توافق با بازیکنان ملی‌پوش صورت گرفته است یا خیر گفت: با بازیکنان ملی‌پوش‌ خودمان توافق شده است و در زمان مناسب درباره سایر ملی‌پوشان هم صحبت می‌کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص اینکه آیا یکی از بازیکنانی که با او قرارداد بسته شده دروازه‌بان ملی‌پوش (علیرضا بیرانوند) است عنوان کرد: صادقانه هنوز قراردادی بسته نشده اما صحبت‌های خوبی شده است.

دیدگاه‌ها