کد خبر : 1826283 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:07 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه عقاب‌ها؛ جشن قهرمانی زیر باران (عکس)

چوکای تالش دوباره به لیگ یک برگشت. تیمی که حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را هم در کارنامه دارد و استادیوم این شهر به قلعه عقاب‌ها معروف است.

قلعه عقاب‌ها؛ جشن قهرمانی زیر باران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همین یکی دو فصل پیش بود که چوکا با هدایت فرشاد پیوس و بعد از سال ها حضور در لیگ 2 دسته اولی شد اما خیلی زود از بازی های دسته اول کنار رفت. در فصلی که تیم مدام مربی عوض کرد و به دلیل آماده نبودن استادیوم پوریای ولی تالش مجبور بود بازی های خانگی خود را در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار کند. تاریخ برای چوکا تکرار شد و اینبار با هدایت حسن اشجاری به لیگ یک برگشت. بازیکن سابق تیم های ملوان – استقلال و ذوب آهن که پیش از این تیم شهرداری آستارا را دسته اولی کرده بود.

روز گذشته چه روز باشکوهی برای تالشی ها بود. استادیوم پوریا ولی تالش جای سوزن انداختن نبود. با وجود بارش شدید باران نزدیک به 5 هزار تماشاگر به استادیوم آمده بودند تا با تیم جشن قهرمانی در گروه الف را برگزار کنند و گویی به آنها الهام شده بود تیم چوکا در این بازی بهترین بازی فصل خود را به نمایش می گذارد. بله این چنین هم شد و تیم چوکا تیم نفت و گار گچساران را 3-1 شکست داد و 53 امتیازی شد. این یعنی قهرمانی در گروه الف به این خاطر که شهرداری بندرعباس با وجود برد دو بر یک در برابر آبی پوشان 49 امتیازی شد و تنها یک هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.

با سوت پایان بازی از سوی داور در استادیوم پوریای ولی تالش غوغایی بر پا شد. جشن قهرمانی در گروه الف با برتری 3-1 برابر تیم نفت و گار گچساران. در حضور تماشاگران پرتعداد تیم چوکای تالش. بازگشت قلعه عقاب ها به لیگ یک در فصلی که از نظر مالی شرایط خوبی را تجربه کرد. تماشاگران متعصب و پرشور چوکا این بار امیدوارند تیم در لیگ یک تصمیمات خوبی بگیرد و حتی برای صعود به لیگ برتر تلاش کند نه اینکه تنها به دنبال بقاء در جدول بازی ها باشد. اولین و بهترین تصمیم هم تمدید قرارداد کادر فنی فعلی است. اتفاقی که قبلا در صعود تیم به لیگ یک رخ نداده بود و فرشاد پیوس از هدایت تیم چوکا در لیگ یک کنار گذاشته شد. جشن صعود زیر باران به خیابان های شهر تالش هم کشیده شد و تا ساعت ها تالشی ها این صعود را جشن گرفتند.

گفتنی است بازی های لیگ یک در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. چوکا از گروه الف با مربیگری حسن اشجاری و شاهین بندرعامری از گروه ب با هدایت مهدی کریمیان به لیگ یک صعود کرده اند. به زودی با برگزاری بازی بین تیم های دوم تکلیف سومین تیم صعود کننده هم مشخص خواهد شد. هم چنین برای تعیین قهرمان لیگ 2 یک بازی در زمین بی طرف بین تیم های چوکا و شاهین بندرعامری برگزار خواهد شد.

1716638

 

1716639

 

1716640

 

1716641

 

1716642

 

1716643

دیدگاه‌ها