کد خبر : 1826300 | 05 خرداد 1401 ساعت 18:42 | 78.7K بازدید | 13 دیدگاه

پدیده بارسا، کلید انتقال لواندوفسکی به نوکمپ

موندو دیپورتیوو مدعی شد در صورت عدم تمدید قرارداد گاوی با بارسلونا این بازیکن در معامله انتقال رابرت لواندوفسکی به نوکمپ قرار می‌گیرد.

پدیده بارسا، کلید انتقال لواندوفسکی به نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بایرن مونیخ تاکید می‌کند رابرت لواندوفسکی به قرارداد خود با این تیم پایبند است و حداقل تا پایان فصل آینده در آلیانز می‌ماند، مدیربرنامه این بازیکن یعنی پینی زهاوی اخیراً مدعی شد که داستان بایرن برای ستاره لهستانی به پایان رسیده و او قصد دارد از جمع باواریایی‌ها جدا شود. همچنین خود لواندوفسکی نیز اخیراً نام بایرن مونیخ را از صفحه توییتر خود حذف کرد تا نشان دهد که حرف‌های مدیر برنامه‌اش کاملا درست بوده است.

1713532

گفته می‌شود که مذاکرات و توافق اولیه با بارسلونا نیز انجام شده و رابرت لواندوفسکی قصد دارد هر طور که شده فصل آینده را در نوکمپ توپ بزند. با این وجود تا زمانی که بایرن مونیخ راضی به فروش این ستاره لهستانی نشود، انتقال او به بارسلونا غیر ممکن خواهد بود. باشگاه آلمانی می‌خواهد ابتدا یک جایگزین مناسب برای لواندوفسکی به‌خدمت بگیرد و بعد اجازه جدایی او را صادر کند؛ اتفاقی که تا به این لحظه هنوز رخ نداده است.

البته کلید انتقال رابرت لواندوفسکی به نوکمپ را می‌توان در خود بارسلونا جستجو کرد. از مدت‌ها قبل گفته شد بایرن‌مونیخ علاقه زیادی به جذب پدیده جوان بارسا یعنی گاوی دارد و می‌خواهد بند فسخ 50 میلیون یورویی این بازیکن را فعال کند‌. در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که در صورت عدم تمدید قرارداد گاوی با بارسلونا این باشگاه قصد دارد او را در معامله جذب رابرت لواندوفسکی قرار دهد؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن شرایط پیوستن لواندوفسکی به بارسا را کاملاً مهیا خواهد کرد.

1677401

دیدگاه‌ها