کد خبر : 1826319 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:33 | 60.3K بازدید | 3 دیدگاه

مورد عجیب سرلک و پرسپولیس جلوی ساختمان فدراسیون!

میلاد سرلک در حالی‌که برای پیگیری امور مربوط به سفر کانادا راهی ساختمان فدراسیون شده بود، خود را در محاصره خبرنگاران دید.

مورد عجیب سرلک و پرسپولیس جلوی ساختمان فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از فرعی‌های خیابان سئول که ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس در آن جای دارد، امروز میزبان چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران بود که باتوجه به حضور خبرنگاران، خبرساز شدند.

میلاد سرلک هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس که در فهرست دراگان اسکوچیچ نیز جای داشت، در حالی‌که تمایلی به گفت‌وگو با خبرنگاران نداشت، برای پیگیری امور سفر به کانادا در فدراسیون حضور یافت و ساعتی بعد در حالی‌که محمد محمدی، معاون ورزشی سرخ‌پوشان نیز در محل حاضر بود، ساختمان را ترک کرد.

حضور همزمان این دو باعث شد تا آنها برای لحظاتی دور از خبرنگاران گفت‌وگویی را انجام بدهند که احتمالا صحبت در مورد آینده حضور سرلک در پرسپولیس بود و یک، شبه مذاکره به نظر می‌آمد.

پس از آن سرلک تلاش کرد تا با عبور از محاصره خبرنگاران سوار اتومبیل خود شود و در حالی‌که از سوی آنها سوال‌پیچ شده بود، گفت: هیچ پیشنهادی [از خارج] ندارم.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخلاف هفته‌های گذشته، احتمال تمدید قرارداد سرلک کاهش یافته و گفته می‌شود او فوتبالش را در امارات ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها