کد خبر : 1826323 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:52 | 63K بازدید | 20 دیدگاه

برنامه سه ساله نتیجه می‌دهد؟

ژنرال برای قهرمانی با گل‌گهر تمدید کرد!

باشگاه گل‌گهر از تمدید یک‌ساله قرارداد امیر قلعه‌نویی خبر داد.

ژنرال برای قهرمانی با گل‌گهر تمدید کرد!

به گزارش " ورزش سه" با اعلام روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد امیر قلعه‌نویی برای هدایت این تیم در لیگ بیست‌و دوم تمدید شد. 
متن روابط عمومی باشگاه گل‌گهر به این شرح است:
"پس از بررسی‌های کمیته فنی این باشگاه و با توجه به رضایت طرفین از شرایط و نتایج کسب شده در فصل جاری لیگ‌برتر، صبح امروز جلسه‌ای جهت هماهنگی بیشتر و گفت‌وگو درباره جزئیات قرارداد و برنامه‌های پیش رو انجام و قرارداد آقای امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر برای یک فصل دیگر تمدید شد.
هم‌چنین در این جلسه، هماهنگی‌های لازم در راستای برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه و آماده‌سازی تیم در اردوهای پیش فصل، جهت حضور قدرتمند در فصل آینده نیز بررسی و انجام شد."
با این‌حساب تیم امیر قلعه‌نویی که در این فصل هم تیمی مدعی را روانه لیگ کرده بود، برای فصل بعد ماموریتی خطیر با گل‌گهر در پیش دارد تا بعد از مدت‌ها دوباره برای قهرمانی، لیگ را استارت بزند.

1716704


* این سومین فصل حضور قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر خواهد بود.
* تیم سیرجانی که تنها سه فصل از حضورش در سطح اول فوتبال ایران می‌گذرد با حضور قلعه‌نویی به یک تیم پر‌ستاره و مدعی تبدیل شد که بعد از کسب یک مقام پنجمی امسال هم در کورس کسب عنوان چهارمی لیگ است.
* شاید اگر اتفاقات بازیکن گابنی برای این تیم رخ نمی‌داد در این فصل رتبه‌های بالاتری را هم کسب می‌کرد.
* بازیکنان زیادی از گل‌گهر جزو پرطرفدارترین بازیکنان لیگ هستند که احتمال دارد در فصل آینده قصد کوچ به پایتخت را داشته باشند. اصلی‌ترین چالشی که پیش روی قلعه‌نویی خواهد بود.
* سرمربی ۵۸ ساله گل‌گهر با وجود سابقه چندین قهرمانی در فوتبال ایران، کماکان یکی از پرانگیزه‌ترین مربیان فوتبال ایران است که شاید اگر مسائلش با سپاهان وجود نداشت، الان سرمربی تیم ملی هم بود. با این حال حضور او در فوتبال باشگاهی ایران مغتنم است و احتمالا سال آینده به‌عنوان باسابقه‌ترین سرمربی لیگ کارش را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها