کد خبر : 1826340 | 05 خرداد 1401 ساعت 19:32 | 38.4K بازدید | 14 دیدگاه

پایان کار اسطوره در رئال؟

مارسلو تایید کرد؛ با من تمدید نمی‌کنند

مارسلو در جریان بازی با رئال بتیس در صحبت با لوکاس واسکز تایید کرد که باشگاه قصد تمدید با او را ندارد.

مارسلو تایید کرد؛ با من تمدید نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن به دنبال تمدید این قراداد است.  بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های قبل خبر داده بودند که این بازیکن به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از این تیم جدا شده و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری خواهد شد تا فوتبالش را ادامه دهد. 

1689381

 

با این حال شرایط چند هفته اخیر و قهرمانی رئال در لالیگا و همچنین صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان شرایط را برای این تیم تغییر داده است. ستاره برزیلی که در ژانویه سال 2007 و در سن 18 سالگی به سانتیاگو برنابئو آمد و در طول این سال‌ها به پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد، در آستانه تولد 34 سالگی خودش باور دارد که هنوز از قدرت کافی برای ادامه حضور در ترکیب رئال بهره می‌برد. 

1716714

 

این اما گویا خلاف نظر مدیران باشگاه است و بر اساس ویدیوی منتشر شده در برنامه "ال دیا دسپوئس"، مارسلو در مکالمه با لوکاس واسکز این مساله را تایید می‌کند.

در جریان بازی رئال مادرید برابر بتیس(آخرین بازی لالیگا)، مارسلو و لوکاس روی نیمکت بودند و طبق آنچه دوربین‌ها شکار کرده‌اند، مارسلو در پاسخ به سوال لوکاس در مورد آینده، می‌گوید که باشگاه مرا نمی‌خواهد و قراردادش تمدید نخواهد شد.

1716715

 

در پایان همان بازی، بازیکنان رئال و هواداران حاضر در برنابئو به شکلی ویژه با مارسلو وداع کردند اما طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، ستاره برزیلی قصد دارد پس از فینال لیگ قهرمانان یک بار دیگر با باشگاه وارد مذاکره شده و به هر نحوی که شده یک سال دیگر نیز ماندگار شود. موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها