کد خبر : 1826486 | 07 خرداد 1401 ساعت 09:39 | 33.8K بازدید | 14 دیدگاه

کاماوینگا: از کمپ پناهجویان به فینال CL رسیدم

ادواردو کاماوینگا، هافبک رئال مادرید، امشب لحظاتی جذاب و احساسی را در پایتخت فرانسه پیش رو خواهد داشت.

کاماوینگا: از کمپ پناهجویان به فینال CL رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول خواهد رفت. 
کاماوینگا فصل اول بسیار درخشان و رویایی‌ای را پس از جدایی از رن فرانسه و پیوستن به رئال مادرید سپری کرد و عملکرد قابل قبولی را در این تیم به نمایش گذاشت. 
این بازیکن 19 ساله همین حالا قهرمانی لالیگا در فصل 22-2021 را در کارنامه خود به ثبت رسانده و حالا آماده است تا افتخار ارزشمند دیگری را در این فصل به دست بیاورد. 
این هافبک جوان رئال مادرید در گفتگویی که با افسر ارشد سازمان ملل درباره پناهجوها انجام داده اظهار داشت:«پس از این که پدر و مادرم از جنگ فرار کردند، من در کمپ پناهجویان در آنگولا به دنیا آمدم. والدینم زندگی جدیدی در فرانسه برای من رقم زدند و حالا فوتبال من را به فینال لیگ قهرمانان رسانده است.»

 

1713130


کاماوینگا با اشاره به شرایط سختی که پناهجویان در سراسر جهان تجربه می‌کنند، اضافه کرد:« من قدردان این که می‌توانم در این سطح بازی کنم هستم و به این که به عنوان یک پناهجوی سابق به اینجا رسیدم افتخار می‌کنم. امیدوارم میلیون‌ها پناهجو در سراسر جهان که فوتبال را دوست دارند بدانند که همه ما در کنار هم ایستاده‌ایم.»
این ستاره فرانسوی با درخشش در رن توانست توجه بسیاری از تیم‌های برتر اروپایی را به خود جلب کند اما در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به خدمت بگیرد. او در طول این فصل نزدیک به 40 بازی برای تیم کارلو آنچلوتی انجام داده است و دو گل نیز به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها