کد خبر : 1826499 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:17 | 38.9K بازدید | 3 دیدگاه

هجده بازی بدون شکست

رکورددار لیگ یک هم استقلال نام دارد!

استقلال ملاثانی با وجود مشکلات مالی در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به تیم عجیبی تبدیل شده است.

رکورددار لیگ یک هم استقلال نام دارد!

به گزارش "ورزش سه"، باورش کمی سخت است اما این تیم در هیچ یک از بازی های دور برگشت شکست نخورده است. حتی در مصاف با ملوان در انزلی که این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داد. شب گذشته هم در در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور موفق شد تیم شاهین شهرداری بوشهر را با یک گل شکست دهد. استقلال ملاثانی که مدت‌ها برای بقا در جدول بازی ها می جنگید با کسب این 3 امتیاز 42 امتیازی و به رتبه نهم جدول صعود کرد و دیگر دغدغه سقوط ندارد.

1716956


آخرین شکست تیم استقلال ملاثانی در برابر ملوان در دور رفت بازی ها رقم خورد که در این جدال ملوانی ها 3 گل به آبی پوشان شهر ملاثانی زدند اما بعد از این بازی استقلال دیگر شکست را تجربه نکرده است و 18 هفته است که بدون شکست بازی ها را دنبال می کند.

استقلال ملاثانی که توسط اشکش، سرمربی پر جنب و جوش و گاهی هم عصبی در کنار زمین هدایت می شود، می‌تواند رکورد شکست ناپذیری خود را به 20 مسابقه افزایش دهد چرا که دو هفته دیگر به پایان این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول کشور باقی مانده است. به هر صورت استقلال ملاثانی که تا چند هفته پیش خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کرد اکنون با این نتایج یکی از تیم های نیمه بالای جدول است و به نظر می رسد در صورت حمایت مالی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

1716955

دیدگاه‌ها