کد خبر : 1826563 | 07 خرداد 1401 ساعت 16:58 | 52.8K بازدید | 12 دیدگاه

پاسخ ناامیدکننده زیدان به اولین پیشنهاد PSG

اولین تماس‌های پاری‌سن ژرمن برای توافق با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی آغاز شده است.

پاسخ ناامیدکننده زیدان به اولین پیشنهاد PSG

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تردیدی وجود ندارد که دوران حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن ژرمن تمام شده و این سرمربی آرژانتینی شغل خود را از دست خواهد داد. در روزهای منتهی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه، عنوان شد که این ستاره فرانسوی یکی از شروط خود برای ماندن در این باشگاه را توافق با زین الدین زیدان اعلام کرد و حالا جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد مدیران پاری‌سن ژرمن تلاش رسمی خود برای توافق با این سرمربی پرافتخار را آغاز کرده‌اند.

1680450

البته همان‌طور که پیش بینی می‌شد، زیزو پاسخ مثبتی در اولین دور از مذاکرات نداده و چندان مایل به پذیرفتن پیشنهاد پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد نبوده است. زین الدین زیدان چند سال قبل در پاسخ به احتمال قبول هدایت این تیم متمول، تاکید کرد که هوادار مارسی بوده و علاقه‌ای به حضور روی نیمکت تیم رقیب ندارد.

طبق ادعای دی مارتزیو، زیدان در جریان این مکالمه انعطاف چندانی نشان نداده و ممکن است مدیران پاری‌سن ژرمن در آینده باز هم برای توافق با این سرمربی وارد عمل شوند. اخبار حاکی از آن است که سرمربی سابق رئال مادرید تمایل زیادی به در دست گرفتن هدایت تیم ملی فرانسه داشته و می‌خواهد تا جام جهانی در نوامبر پیش رو همچنین بیکار بماند. در صورت عدم توافق فدراسیون فوتبال فرانسه با دیدیه دشان برای تمدید قرارداد، احتمالا زیزو سرمربی این تیم خواهد شد و به همین دلیل فعلا پاری‌سن ژرمن امید چندانی به استخدام این سرمربی ندارد.

دیدگاه‌ها