کد خبر : 1826601 | 07 خرداد 1401 ساعت 21:11 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوبار و پرماجرای سپاهان به اهواز

اعضای تیم فوتبال سپاهان طی چند روز اخیر برای دومین مرتبه به استان خوزستان سفر کردند.

بازگشت دوبار و پرماجرای سپاهان به اهواز

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان چند روز پیش در شرایطی برای برگزاری دیدار حساس برابر فولاد خوزستان به اهواز سفر کرده بود که پس از چند ساعت تاخیر در پرواز به دلیل گرد و غبار و یک روز انتظار به دلیل تعویق بازی سرانجام با لغو مسابقه به اصفهان بازگشته بود.
حالا و در شرایطی که طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ، طلایی‌پوشان اصفهانی باید روز آینده از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف فولاد خوزستان بروند، اعضای سپاهان ساعاتی پیش راهی اهواز شدند تا آماده این مسابقه شوند.
سپاهان در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات با کسب 55 امتیاز بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است؛ اما در صورتی‌که کمیته انضباطی رای به برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور به دلیل اتفاقات ورزشگاه یادگار امام در بازی نیمه تمام این دو تیم بدهد، بار دیگر سپاهان از پرسپولیس عقب می‌افتد. با این حال رقابت کسب نایب قهرمانی که ممکن است در کسب سهمیه آسیایی سال آینده اثرگذار باشد، همچنان میان پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد. سرخ‌پوشان نیز شب آینده از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرخودرو می‌روند که این دیدار نیز یکی از دیدارهای لغو شده هفته بیست و هشتم به شمار می‌رود.
در سوی دیگر هم فولاد خوزستان که با گل‌گهر رقابت فشرده‌ای برای کسب رتبه چهارمی دارد نیز با انگیزه‌های زیادی به مصاف شاگردان نویدکیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها