کد خبر : 1826603 | 07 خرداد 1401 ساعت 21:39 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

رودری:

می‌دانستم که ارلینگ هالند به منچسترسیتی می‌آید

رودری، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی، معتقد است که قدرت آنها با ارلینگ هالند افزایش خواهد یافت.

می‌دانستم که ارلینگ هالند به منچسترسیتی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات فراوانی که درباره آینده ارلینگ هالند وجود داشت نهایتاً چند هفته پیش باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی اعلام کرد که با دورتموند بر سر جذب این ستاره جوان و گلزن به توافق رسیده است. چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله رئال مادرید و بارسلونا نیز شرایط جذب غول نروژی را بررسی می‌کردند اما نهایتاً این تیم انگلیسی بود که گوی سبقت را از آنها ربود تا ارلینگ هالند فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.

رودری، هافبک اسپانیایی منچستر سیتی، در رابطه با انتقال ارلینگ هالند این تیم می‌گوید: "ما منتظر ورود وایکینگ هستیم. او بازیکنی است که نحوه بازی ما را تغییر می‌دهد. ما از شماره 9 کاذب استفاده می‌کردیم که مزایایی دارد اما گزینه‌های دیگر را برای شما از بین می‌برد. برای من واضح بود که هالند به منچسترسیتی می‌آید. ما فضایی در تیم داشتیم که اکنون او می‌خواهد آن را اشغال کند. هالند از نظر فیزیکی یک شگفتی بزرگ است."

1712455

رودری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: "این یک افتخار بزرگ است که من بخشی از این تیم هستم. فتح لیگ برتر پاداش تلاش بزرگ از هر نظر است. لیگ برتر وحشیانه‌ترین رقابت ممکن است. مخصوصا با توجه به بازی آخر که به نظر می‌رسید تمام کار 9 ماهه ما بر باد رفته است اما پس از آن بازگشت هواداران از خوشحالی گریه کردند."

رودری درباره حذف برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیز گفت: "این بدترین روز در زندگی من بود و ما با ناامیدی کامل کار را به پایان رساندیم. یادم می‌آید بعد از آن بازی پپ گواردیولا دو روز به ما مرخصی داد و این باعث شد که ارتباط مان را قطع کنیم. این کاملاً کلیدی بود وقتی که برگشتیم او به ما نشان داد که هنوز چیزی برای جنگیدن وجود دارد و ما دوباره قدرت گرفتیم."

1717187

 

دیدگاه‌ها