کد خبر : 1826606 | 07 خرداد 1401 ساعت 22:23 | 30K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره محبوب یوونتوسی‌ها در دو راهی رم- اینتر!

به نظر می‌رسد که پائولو دیبالا نهایتا راهی یکی از دو تیم رم یا اینتر خواهد شد.

ستاره محبوب یوونتوسی‌ها در دو راهی رم- اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، از تاریخ 30 ژوئن که قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس به پایان برسد، او بازیکن آزاد خواهد بود. اگرچه گفته می‌شود که تیم های انگلیسی منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال علاقه‌مند به جذب ستاره آرژانتینی هستند اما بر اساس گزارش ها به نظر می‌رسد که پائولو دیبالا بعد از حضور در پالرمو و بعد یوونتوس دوست دارد به کارش در ایتالیا و سری‌آ ادامه دهد.

به گزارش TyC Sports، رم و ژوزه مورینیو در تلاش هستند تا بازیکن آرژانتینی را متقاعد کنند که بخشی از پروژه آنها باشد؛ تیمی که به تازگی قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شده و فصل آینده با هدایت سرمربی پرتغالی اهداف بزرگتری را در سر دارد که دیبالا می‌تواند در این راه کمک ویژه ای برای جالوروسی باشد.

1693566

با این حال دو مشکل بزرگ در راه انتقال پائولو دیبالا به المپیکو وجود دارد. اول اینکه رم فصل آینده در سطح اول فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان حضور ندارد و باید در لیگ اروپا رقابت کند. مشکل دوم هم دستمزد نسبتاً بالای ستاره آرژانتینی است. با این وجود کوریره دلو اسپورت مدعی شده که مدیر ورزشی باشگاه رم یعنی تیاگو پینتو راه حلی برای مشکل دوم پیدا کرده و قصد دارد پیشنهاد دستمزد پنج میلیون یورویی در سال به علاوه پاداش ها را به دیبالا ارائه دهد که نهایتاً در مجموع خواسته های مالی این بازیکن را برآورده کند.

رم در حالی برای جذب دیبالا تلاش می‌کند که یک رقیب بزرگ در این راه دارد و آن هم دیگر تیم ایتالیایی یعنی اینتر است. پیشنهاد نراتزوری نیز شباهت زیادی به رم دارد و به نظر می‌رسد که نهایتاً ستاره آرژانتینی باید یکی از این دو تیم را انتخاب کند؛ تصمیمی که به نظر نمی رسد به این زودی ها اعلام شود و دیبالا احتمالا دو تا چهار هفته دیگر از آن رونمایی می‌کند.
 

دیدگاه‌ها