کد خبر : 1826610 | 07 خرداد 1401 ساعت 23:00 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

تاریخ سازی ستاره لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول به جوان‌ترین بازیکن تاریخ این تورنمنت تبدیل می‌شود که در سه فینال حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده است.

تاریخ سازی ستاره لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، امشب بالاخره انتظارها پایان خواهد یافت و دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مسابقه رئال به دنبال کسب چهاردهمین جام خود در چمپیونزلیگ خواهد بود، در حالی‌که این یک نبرد انتقامی برای شاگردان یورگن کلوپ محسوب می‌شود و همین انگیزه‌ها می‌تواند جذابیت این دیدار را دو چندان کند.

هر دو تیم در فرم فوق‌العاده‌ی به سر می‌برند. رئال‌مادرید چند هفته مانده به پایان لالیگا قهرمانی خود در مسابقات را قطعی کرد، در حالی که لیورپول تا به اینجای فصل موفق شده فاتح جام اتحادیه و جام حذفی انگلیس شود. قرمزها همچنین در لیگ برتر نیز تا آستانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفتند اما بازگشت فوق العاده منچسترسیتی برابر استون ویلا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

1717211

فینال امشب یک دیدار ویژه برای مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد محسوب می شود. در حقیقت این بازیکن با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها با 23 سال و 233 روز سن جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که توانسته حضور در سه فینال این مسابقات را تجربه کند. الکساندر آرنولد همچنین با توجه به سن و سال کمی که دارد می‌تواند در آینده به رکورد بیشترین حضور در فینال که اکنون متعلق به پائولو مالدینی و کریستیانو رونالدو (6 فینال) است، برسد یا حتی از آن عبور کند.

دیدگاه‌ها