کد خبر : 1826612 | 07 خرداد 1401 ساعت 23:28 | 108.6K بازدید | 7 دیدگاه

فوری؛ فینال لیگ قهرمانان باز هم به تاخیر افتاد

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول با 36 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود.

فوری؛ فینال لیگ قهرمانان باز هم به تاخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و لیورپول امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار می کنند. دو تیمی که در فرم فوق العاده ای به سر می برند و کارشناسان فوتبال پیش بینی می‌کنند که این بازی می تواند یکی از جذاب ترین فینال های چمپیونزلیگ طی سالیان اخیر باشد.

حساسیت بالای این بازی طرفداران دو تیم را به شکل قابل توجهی درگیر کرده و تعداد زیادی از آنها چه از مادرید و چه از لیورپول برای تماشای بازی فینال به پاریس سفر کرده اند. حتی در ساعات اخیر گفته شد که تعداد هواداران لیورپول که قصد دارند بازی امشب را از نزدیک تماشا کنند از تعداد مجاز بیشتر است و همین موضوع می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

1717223

اتفاقی که پیش بینی می شد رخ داد و ازدحام بیش از حد هواداران لیورپول باعث شده که بازی فینال با 36 دقیقه تأخیر ساعت 00:06 برگزار شود. در حقیقت ماجرا از این قرار بوده که 15 هزار هوادار لیورپول قصد داشتند بدون بلیت وارد استادو فرانس شوند. کار تا جایی بیخ پیدا کرد که به دلیل اختلال در گیت‌های ورودی و بسته بودن آنها، برخی هواداران لیورپول از روی نرده‌ها قصد داشتند به ورزشگاه وارد شوند.وضعیت بیرون ورزشگاه مساعد نیست و پلیس برای برقراری نظم وارد عمل شده است.

1717221
1717222

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا طی 15 دقیقه آینده شرایط برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا مهیا خواهد شد یا بازی رئال مادرید و لیورپول باز هم با تاخیر مواجه می شود.

دیدگاه‌ها