کد خبر : 1826667 | 08 خرداد 1401 ساعت 11:19 | 38.6K بازدید | 15 دیدگاه

گریه ستاره لیورپول؛ پایان تلخ فصل درخشان (عکس)

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول در پایان مسابقه برابر رئال مادرید نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در شرایطی در فینال لیگ قهرمانان در پاریس با یک گل مغلوب رئال مادرید شد که در طول 90 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست از موقعیت های گلزنی خود استفاده کند. در سوی دیگر رئال مادرید با تکیه بر تجربه بالای خود از معدود فرصت های گلزنی خود بهره برد و در نهایت با گلزنی وینیسیوس جونیور در دقیقه 59، عنوان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان را از آن خود کرد.

اما ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی و باتجربه لیورپول در پایان این مسابقه به شدت بابت باخت تیمش برابر رئال مادرید ناراحت شد و در نهایت اشک های این بازیکن جاری شد. ویرژیل فن دایک در طول مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت، اما یک لحطه غفلت از ضدحمله رئال مادرید و جلو کشیدن مدافعان لیورپول باعث شد حریف زیرک به گل برتری دست یافته و تا پایان بتواند از اندوخته مهم خود دفاع کند.

این دومین شکست ویرژیل فن دایک در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید است. او بعد از حدود یک سال دوری از میادین، از ابتدای فصل جاری دوباره به همان ستاره همیشگی تبدیل شده و نقش مهمی در رقم خوردن این دوران درخشان برای مرسی سایدی ها ایفا کرد. اما در نهایت فصل برای ویرژیل فن دایک و دیگر ستاره های لیورپول تلخ به پایان رسید و او نیز اینگونه به شکست برابر رئال مادرید واکنش نشان داد.
 

1717404
1717405
1717406

دیدگاه‌ها