کد خبر : 1826668 | 08 خرداد 1401 ساعت 11:26 | 30.7K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد کانادا؛ شهریور در قطر بازی کنیم

حریفان احتمالی تیم ملی در دوحه مشخص شدند

تلاش های فدراسیون فوتبال برای جایگزینی دیدار با کانادا در دوحه ادامه دارد اما تاکنون به طور رسمی هیچ دیدار دوستانه‌ای نهایی نشده است.

حریفان احتمالی تیم ملی در دوحه مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که تلاش های فدراسیون فوتبال برای تدارک بازی دوستانه به کجا انجامیده است این چنین توضیح داد: خیلی از دوستان می‌گویند چرا تا این اندازه زمان از دست رفته است. اسکوچیچ ابتدا دوست نداشت با هیچ یک از تیم‌های آفریقایی بازی کنیم و این موضوع به دلیل هم گروه نبودن با تیم‌های این قاره منطقی بود اما از این زاویه که با توجه به برگزاری لیگ‌ ملت‌های اروپا، هیچ گزینه‌ای از این قاره وجود ندارد و شرایط تیم‌های کونکافاف هم به شکل خاصی نیست، نظر او هم جلب شد تا با ۳-۲ تیم آفریقایی و چند گزینه دیگر مذاکره کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و همه سعی ما برای رسیدن به هماهنگی است. با ۶-۵ کشور در حال مذاکره هستیم که ۳-۲ کشور موافقت اولیه خود را اعلام کردند و مشغول تنظیم برنامه‌هایشان هستند. از جمله این کشورها پاراگوئه و اروگوئه است. به صورت مثال سنگال از بازی با ما در سپتامبر استقبال کرده است. حتی خود کانادا پیشنهاد داد شهریور در قطر بازی کنیم اما اسکوچیچ وقتی دید امکان برگزاری سه بازی در خرداد در کانادا وجود دارد، پیشنهاد کرد ابتدا این بازی را انجام بدهیم.

محمد جواد پاینده هم چنین در خصوص نشست روز گذشته میرشاد ماجدی با سرمربی تیم ملی این چنین توضیح داد: جلسه خوبی برگزار شد و دو طرف خیلی صریح و شفاف با هم صحبت کردند. اسکوچیچ نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد. اسکوچیچ صریح گفت حواس فدراسیون به تیم ملی نیست، یکی از بخش های صبحت روز گذشته ماجدی به اسکوچیچ همین بود. به او گفت چندین بار با هم جلسه گذاشتیم و مشترک درباره شرایط همه تیم‌ها صحبت کردیم. بحثی نبود که اسکوچیچ در جریان نباشد‌. از ما برگزاری بازی با کانادا را خواستی و ما هم اقدام کردیم‌. به یک ماه قبل بازگردیم. اگر قرارداد فدراسیون کانادا را نمی‌پذیرفتیم، اسکوچیچ، رسانه ها، مردم حق گلایه نداشتند و نمی‌گفتند چرا سراغ برگزاری بازی نرفتید؟

دیدگاه‌ها