کد خبر : 1826703 | 08 خرداد 1401 ساعت 13:45 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

جوانترین مربی لیگ بیست و دوم با 37 سال سن!

مازیار زارع فصل آینده احتمالا لقب جوانترین مربی لیگ برتر ایران را از آن خود خواهد کرد.

جوانترین مربی لیگ بیست و دوم با 37 سال سن!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ آزادگان صعود تیم ملوان بندرانزلی به لیگ برتر قطعی شد تا به این ترتیب مازیار زارع موفق شود به حسرت 7 ساله انزلی‌چی‌ها خاتمه دهد.

او در حالی رهبر 37 ساله ملوان در بازگشت به لیگ برتر بود که پیش از این تنها یک دوره کوتاه به عنوان دستیار در ملوان حضور داشت و بدون تجربه سرمربیگری، هدایت «قوی سپید» را برعهده گرفت و به شکلی دور از انتظار توانست صعود را رقم بزند. این در حالی است که معمولا در لیگ یک مربیان باتجربه‌ نتایج بهتری را کسب می‌کردند.

حال به نظر نمی‌رسد ملوان تغییری در کادرفنی خود داشته باشد و مازیار زارع احتمالا خود را باید آماده اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر کند؛ جایی که در سی و هشت سالگی هدایت این تیم قدیمی را برعهده خواهد داشت و به جوانترین سرمربی لیگ برتر خلیج فارس تبدیل خواهد شد.

این در شرایطی است که سیدمهدی 40 ساله دومین مربی جوان لیگ ایران است که باید دید برای فصل آینده در تیم آلومینیوم حضور خواهد داشت یا خیر؟

1717486

1717487

نکته جالب اینکه کاپیتان پرسپولیس سیدجلال حسینی در صورتی که قراردادش تمدید شود، با 41 سال سن، چهار سال بزرگتر از سرمربی ملوان خواهد بود و این در حالی است که سیدجلال آمادگی خوبی را هم از خود نشان داده و این کار او را بزرگتر می‌کند.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در 45 سالگی سرمربی این تیم است و یحیی گل‌محمدی 50 ساله نیز هدایت پرسپولیس را برعهده دارد.

دیدگاه‌ها