کد خبر : 1826726 | 08 خرداد 1401 ساعت 16:20 | 67.3K بازدید | 10 دیدگاه

ای کاش به رئال می‌آمدی؛

سکوت بنزما شکست؛ با امباپه رفیق هستم اما ...

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد همچنان با کیلیان امباپه رفیق خواهد بود.

سکوت بنزما شکست؛ با امباپه رفیق هستم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته قبل تردیدی در مورد انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن به رئال مادرید وجود نداشت و تمامی توافق برای نهایی شدن این انتقال بزرگ انجام شده بود. اما کیلیان امباپه به یکباره و در روزهای پایانی تصمیم خود را عوض کرده و قرارداد خود با باشگاه پاری سن ژرمن را به مدت سه فصل و تا سال 2025 تمدید کرد.

1717535

اما کریم بنزما، دوست صمیمی و هموطن کیلیان امباپه خیلی زود در اینستاگرام به این تصمیم واکنش نشان داد و به نوعی این بازیکن را به بدقولی و خیانت متهم کرد. حالا و بعد از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان، کریم بنزما بالاخره سکوت خود در مورد این ستاره فرانسوی را شکست و تاکید کرد به تصمیم کیلیان امباپه برای ماندن در پاریس احترام می گذارد.

کریم بنزما گفت: "ای کاش کیلیان امباپه می توانست رویای خود را برای بازی کردن در رئال مادرید محقق کند، اما او پاری سن ژرمن را انتخاب کرد، بنابراین ما باید به تصمیم این بازیکن احترام بگذاریم. کیلیان امباپه هنوز بازیکن جوانی است و مسئولیت فراوانی روی دوش خودش دارد، ما دوستان خوبی هستیم و هیچ اتفاقی این رابطه را تغییر نخواهد داد. همه انتخاب های خود را انجام می دهند اما رئال مادرید همچنان رئال مادرید است، من ناامید نیستم. تصمیم تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن تاثیری بر روابط ما نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها