کد خبر : 1826766 | 08 خرداد 1401 ساعت 20:44 | 37.7K بازدید | 4 دیدگاه

فریاد بلند سعید صادقی در اکباتان

من، آقای پاس هستم آقای دراگان!

هافبک توانمند گل‌گهر سیرجان مقابل هوادار چهاردهمین پاس گل خود را برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد.

 من، آقای پاس هستم آقای دراگان!

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی چهره خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است. او به‌واسطه عملکردی فوق‌العاده در ترکیب گل‌گهر و این مساله که قراردادش با تیم سیرجانی در پایان فصل به پایان می‌رسد مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است. 
هافبک 28 ساله گل‌گهر که در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد،‌ بهترین پاسور لیگ برتر محسوب می‌شود و در هفته‌های پایانی نیز آمار بی نظیر خود را افزایش می‌دهد. صادقی تا قبل از بازی امروز تیمش مقابل هوادار با 13 پاس گل بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شد، اما به این آمار اکتفا نکرد و با یک ارسال تماشایی برای رضا شکاری و ضربه بی نقص این بازیکن گل اول نماینده سیرجان وارد دروازه هوادار شد تا تعداد پاس گل‌های صادقی به 14 برسد.
صادقی در شرایطی تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر 14 پاس برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده که در سال‌های گذشته بهترین پاسورهای لیگ برتر نتوانستند به این آمار برسند و حالا این شانس را دارد تا در بازی آخر با ذوب‌آهن هم این تعداد را افزایش بدهد.
نکته قابل توجه ارسال یک پاس گل دیگر توسط صادقی بعد از دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال است. با توجه به عملکرد خوب این هافبک توانمند انتظار می‌رفت او در لیست 25 نفره تیم ملی که از سوی دراگان اسکوچیچ اعلام شده قرار بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و انتقادهایی را متوجه سرمربی تیم ملی کرد.
حالا صادقی با ادامه عملکرد خوبش در ورزشگاه پاس قوامین بار دیگر توانایی‌های خود را نشان داد و ثابت کرد می‌تواند یکی از نفراتی باشد که نظر اسکوچیچ را جلب می‌کند. 
در این شرایط قطعا در سال جام جهانی انتخاب صادقی برای ادامه فوتبالش بسیار مهم خواهد بود. اینکه بهترین پاسور لیگ در فصل جدید فوتبال ایران چه تیمی را انتخاب خواهد کرد تا بیشتر عملکردش به چشم بیاید و در نهایت یکی از ستاره‌های اعزامی به جام جهانی باشد.

دیدگاه‌ها