کد خبر : 1826767 | 08 خرداد 1401 ساعت 20:46 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

در مجمع فدراسیون شرکت می‌کنم؛

عزیزی‌خادم: حق ندارید من را محروم کنید!

رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال اعلام کرد دبیر کل این فدراسیون حق محروم کردن او را ندارند.

عزیزی‌خادم: حق ندارید من را محروم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امروز حکم محرومیت دو ساله شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس سابق این فدراسیون از تمام فعالیت‌های فوتبالی را تایید کرد تا بنابر این، وی نتواند در مجمع فدراسیون شرکت کند.

اما عزیزی‌خادم نیز حالا جوابیه‌ای نسبت به این حکم محرومیت توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر کرده و تاکید داشته حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون نمی‌تواند او را محروم کند و اساسنامه فدراسیون چنین حقی نداده است.

رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال با انتشار دو نامه، نشان داد ابتدا به مجمع فدراسیون فوتبال در روز سه‌شنبه، دهم خردادماه که در محل هتل المپیک برگزار می‌شود، دعوت شده ولی امروز حسن کامرانی‌فر طی یک نامه‌ای دیگر او را از حضور در مجمع منع کرده است.

عزیزی‌خادم امروز در جوابیه‌ای به نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال، خطاب به کامرانی‌فر عنوان کرده وی حق محرومیت وی را ندارد و همچنین کمیته‌های اخلاق و استیناف او را از مجمع انتخاباتی فدراسیون منع کرده‌اند، در حالی‌که مجمعِ روز سه‌شنبه این هفته فدراسیون فوتبال، پیرامون ‌رسیدگی به عزل موقت عزیزی‌خادم بوده است.

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای که امروز به دبیر کل و رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کرده، تاکید داشته روز سه‌شنبه در مجمع حضور پیدا می‌کند و اگر از حضور وی در این مجمع جلوگیری کنند، عواقب آن برعهده کامرانی‌فر و ارکان قضایی فدراسیون است.

همچنین عزیزی‌خادم در بخش دیگری از نامه‌اش آورده است: «جلوگیری از حضور اینجانب یا از دستور کار خارج کردن رسیدگی به عزل یا ابقاء اینجانب تخلف صریح از قوانین و مقررات اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران و سایر مقررات جهانی فیفا است.»

حال باید دید در مجمع روز سه‌شنبه فدراسیون فوتبال، عزیزی‌خادم اجازه حضور پیدا می‌کند یا در بدو ورود مانع از ورود وی به جلسه می‌شوند.

1717616
1717617
1717614
1717615

 

دیدگاه‌ها