کد خبر : 1826791 | 08 خرداد 1401 ساعت 22:29 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

به اخبار اشتباه پر و بال ندهید

درویش: مذاکره با شهباززاده و نورافکن شایعه است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید یحیی گل‌محمدی در دو فصل آینده نیز به عنوان سرمربی در این تیم حضور خواهد داشت.

درویش: مذاکره با شهباززاده و نورافکن شایعه است

به گزارش ورزش سه، رضا درویش که برای تماشای بازی پرسپولیس و شهرخودرو در استادیوم آزادی حاضر شده بود پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها نتیجه ای را که می‌خواستند به دست آوردند. شاید نتوانستند از موقعیت هایی که داشتند استفاده کنند اما خدا را شکر بازی را بردند و شاداب هم بودند. با نتایجی که به دست آمده نایب قهرمانی را هم به دست آوردند و از همین جا به آنها تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه بخاطر فعالیت های نقل و انتقالاتی از سوی هواداران تشویق شده است گفت: هواداران پرسپولیس همیشه به من محبت داشتند و دارند. ما هر توانی که داریم برای بهبودی اوضاع پرسپولیس و شادی هواداران انجام می‌دهیم و این وظیفه ما است.

او در پاسخ به اینکه آیا یحیی گل‌محمدی قطعا سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود عنوان کرد: آقا یحیی نه تنها سال بعد، بلکه سال بعدش را هم سرمربی پرسپولیس است.

درویش درباره شایعه خداحافظی سید جلال حسینی گفت: خودتان می‌گویید شایعه. این مسائل صحت ندارد. آقای سید جلال حسینی بزرگ و کاپیتان تیم است و این مسائل در بزرگترین تیم های دنیا به وجود می‌آید و مربی یک روز صلاح می‌بیند که بازیکن در ارنج اصلی نباشد. این یک مسئله متداول است اما متاسفانه برخی دوست دارند به این اخبار پر و بال بدهند.

او در پایان در واکنش به مذاکره با امید نورافکن و سجاد شهباززاده گفت: همه این مسائل شایعه است.

دیدگاه‌ها