کد خبر : 1826803 | 08 خرداد 1401 ساعت 23:00 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

از رختکن تا اینجا خودخوری کردم

رجب زاده: ممکن بود عنایتی یک کار فیزیکی انجام بدهد!

دستیار رضا عنایتی در واکنش به حواشی بازی موضع تندی علیه دستیار اول قلعه‌نویی گرفت.

رجب زاده: ممکن بود عنایتی یک کار فیزیکی انجام بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجب زاده در کنفرانس خبری بعد از دیدار با گل‌گهر گفت: به باشگاه گل گهر سیرجان، امیرخان قلعه نویی و مجموعه خوبشان تبریک می گویم. فکر می‌کنم در این بازی مثل بازی قبل فاقد انگیزه بودیم و در روزی که بازهم موقعیت های خیلی خوبی داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم و به تیم گل گهر تبریک می گویم.
او در مورد برنامه باشگاه هوادار برای فصل آینده ادامه داد: من نمی خواهم الان حرف از استراتژی بزنم چون آن برای هر بازی است. فلسفه ما این بود امسال در لیگ بمانیم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم ولی من الان آنقدر عصبانی هستم نمی خواهم بحث این چیز ها را بگویم. فوتبال ما به کجا می رود؟ من اصلا نمی دانم آقای الهویی فوتبالیست بوده؟ من در تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام بازی کردم که سقوط کردند و هم با سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران شدم. ما بعد از بازی با تراکتور دچار مشکل شدیم و مقصر هم خودمان هستیم و بازیکنان فکر کردند چون در لیگ ماندیم کار تمام شده و متاسفانه انگیزه لازم را برای بازی ها نداشتیم. 

مربی هوادار در مورد درگیری بین نیمکت دو تیم عنوان کرد: من نمی‌دانم آقای الهویی پیش خودش چه فکری کرده که به رضا عنایتی بی احترامی میکند؟ از شما می پرسم، در خودش چه دیده؟ قطعاً فوتبالیست نبوده چون اگر بود میشناختمش. برای اولین بار است چه زمانی که من خودم شاگرد امیر خان بودم و در لیگ بازی می کردم چه زمانی که مربیگری می‌کنم اصلا ندیدم امیرخان فردی بی ادب را کنار خود داشته باشد. الهویی کجا بوده؟ نمی‌دانم بلندگو کنار زمین بوده یا نه؟ حتی زمانی که امیر خان سرمربی آقارضا بود اصلا با او اینگونه صحبت نمی‌کرد. تو کجای فوتبال بودی که اینگونه با آقا رضا صحبت می کنی؟ اصلا یک حرفی زد که فاجعه بود و من نمی توانم تکرارش کنم. با اخلاقی که من از آقا رضا میشناسم گفتم الان یک کار فیزیکی انجام می دهد، خیلی خوب خودش را نگه داشت و به خدا اگر من بودم یک کار دیگر می کردم. 

وی در مورد علت تنش بین دو نیمکت توضیح داد: توپ در نیمه دوم کنار زمین بود. ناگهان آقای الهویی به شکل پرخاشگرانه اول به داور چهارم اعتراض کرد و سپس با صدای بلند حرف زشتی زد که گفت آقا رضا زده بعد که آقای عنایتی گفت چه می گویی؟ به ایشان بی احترامی کرد. من از امیرخان که همیشه حرف از مرام و معرفت می زند می خواهم واقعا ببیند، تعجب می کنم چگونه این فرد کنار امیرخان است؟ چون من آقای قلعه‌نویی را کاملاً می‌شناسم و افتخار می کنم که شاگردش بودم. همیشه ایشان قابل تعریف است. از رختکن که به سمت اتاق کنفرانس آمدم مدام خودخوری کردم. سرمربیان حاضر در لیگ برتر یک صدم این بی احترامی را به آقا رضا نکرده بودند که این فرد غیر فوتبالی می آید چنین کاری می کند. شما اصحاب رسانه باید از او بپرسید که کجای فوتبال بودی که چنین حرف زشتی را به آقای گل تمام ادوار لیگ می‌زنی؟ باید هم وضعیت فوتبال همین باشد، که یک نفر راحت از بیرون بیاید این حرف را بزند، آن هم به کسی که میلیون ها نفر را خوشحال کرده و هیچ کس هم ککش نمی گزد. البته این را بگویم امیر خان آخر بازی خیلی ناراحت بود ولی با ناراحتی کاری درست نمی شود. 

رجب زاده در پایان یادآور شد: ما اصلا آن تیم نیم فصل اول و شروع نیم فصل دوم نبودیم. به هر حال ما تیمی هستیم که تازه وارد لیگ برتر شدیم و هنوز در حال یادگیری هستیم، منظورم فقط بازیکنان نیست بلکه ما نیز در یادگیری هستیم و ما هم باید به دانش خودمان اضافه کنیم. شاید کم کاری از ما بود ولی چون آخر فصل است و ۱۴ تا از بازیکنان ما از لیگ یک هستند، هنوز آن طرز تفکر برایشان جا نیفتاده است ولی برای فصل آینده بسیار تیم بهتر و با تجربه تری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها