کد خبر : 1826847 | 09 خرداد 1401 ساعت 10:20 | 30.3K بازدید | 13 دیدگاه

خشم هواداران رئال؛ فحاشی به امباپه در جشن قهرمانی!

هواداران رئال مادرید به شدت از تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن خشمگین هستند.

خشم هواداران رئال؛ فحاشی به امباپه در جشن قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و در کمال بهت و ناباوری رئالی‌ها، امباپه اعلام کرد تصمیم گرفته قراردادش را برای سه سال دیگر با پاری سن ژرمن تمدید کند. 
این اتفاق شوک و شکست بزرگی برای رئال مادرید بود که پروژه خودش برای سال‌های آینده را حول محور حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو شکل داده بود.
این بازیکن فرانسوی پس از این تصمیم و در مصاحبه‌هایی که داشت بارها از مدیران و هواداران رئال عذرخواهی کرد و مدعی شد که رویایش برای پیوستن به این تیم پایان نیافته و همچنان امیدوار است که بتواند روزی پیراهن این تیم را به تن کند. 
در حالی که فلورنتینو پرز پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان مدعی شد که امباپه دیگر جایی در این باشگاه ندارد و برای رئال تمام شده است. حالا هواداران این باشگاه اسپانیایی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. 

 

1717833


شاگردان کارلو آنچلوتی که شنبه شب در پاریس موفق به فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده بودند، شب گذشته مراسم جشن و پایکوبی خود را در میدان سیبلس شهر مادرید برگزار کردند. 
در میانه صحبت‌های مارسلو به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید بود که هواداران این تیم ناگهان فریادی از سر خشم و ناراحتی سر داده و با الفاظ رکیکی امباپه را خطاب قرار دادند تا شدت عصبانیت‌شان را به او نشان داده و در عین حال به این بازیکن اعلام کنند که دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت. 
 

دیدگاه‌ها