کد خبر : 1826849 | 09 خرداد 1401 ساعت 10:38 | 19.3K بازدید | 11 دیدگاه

وعده هازارد در جشن قهرمانی: با تمام وجود می‌جنگم!

ادن هازارد، ستاره رئال مادرید، به هواداران این تیم وعده داد که با تمام وجود برای این تیم تلاش خواهد کرد.

وعده هازارد در جشن قهرمانی: با تمام وجود می‌جنگم!

به گزارش "ورزش سه"، هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید نتوانسته درخششی که در چلسی داشت را تکرار کند و دوران حضورش در این تیم با مصدومیت‌های متوالی و دوری از میادین همراه شده است. 
بسیاری از منابع خبری پیش از این از جدایی این بازیکن بلژیکی از رئال مادرید در تابستان پیش‌ رو خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که مدیران، کادر فنی و خود این بازیکن دوست دارند همچنان به این همکاری ادامه دهند و امیدوار هستند که او بتواند بار دیگر به روزهای اوج برگردد. 
رئال مادرید شنبه شب موفق شد در دیدار نهایی لیگ قهرمانان که در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار شد برابر لیورپول به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

 

1717834


هازارد فرصتی برای بازی در این دیدار پیدا نکرد اما از این که تیمش موفق شده این جام ارزشمند را کسب کند بسیار خوشحال بود و شب گذشته در مراسم جشنی که به همین مناسبت در شهر مادرید برگزار شده بود نیز این خوشحالی را ابراز کرد. 
او با گرفتن میکروفون در میدان سیبلس و در جمع هواداران هیجان‌زده رئال مادرید باعث تعجب آنها شد و خطاب به جمعیت حاضر در این میدان گفت:« هواداران رئال مادرید، من سه سال است که با مصدومیت‌های بسیار در این تیم بوده‌ام، اتفاقات بسیاری رخ داده است... اما سال آینده با تمام وجود برای شما خواهم جنگید!»
به محض این که صحبت‌هایی این بازیکن تمام شد، هم تیمی‌هایش او را در آغوش کشیدند و همه کسانی که در اطرافش حضور داشتند به سمت او رفتند تا مشخص شود که هازارد یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در رختکن رئال است.

دیدگاه‌ها