کد خبر : 1826915 | 09 خرداد 1401 ساعت 15:30 | 54K بازدید | 25 دیدگاه

نباید و نمی‌توانید به رئال نه بگویید

نامه وداع ایسکو؛ خداحافظی از رئال و طعنه به امباپه

ایسکو آلارکُن، ستاره اهل مالاگای رئال با اتمام قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. او امروز با نوشتن متنی رسما از رئالی‌ها خداحافظی کرد.

نامه وداع ایسکو؛ خداحافظی از رئال و طعنه به امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایسکو، ستاره خلاق و تکنیکی با باشگاه رئال مادرید در تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. به این‌ترتیب دوران 9 ساله حضور ایسکو در برنابئو را باید تمام شده دانست و او از ابتدای فصل بعد راهی تیم دیگری خواهد شد.

1714005
 

ایسکو سال 2013 با 30 میلیون یورو از مالاگا جذب شد و در این مدت با پیراهن رئال به همه جام‌های ممکن دست یافت. او شنبه شب پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را نیز جشن گرفت.

ایسکو امروز با انتشار پستی در صفحات اجتماعی خود، جدایی‌اش را تایید کرد و با هواداران وداع گفت. در این متن او کنایه‌ای هم به کیلیان امباپه زده است:« وقتی در مالاگا بازی می‌کردم؛ زمان جدایی از این تیم، با باشگاهی دیگر به توافق رسیده بودم که پیشنهاد رئال رسید. وقتی پیشنهادی از رئال دریافت می‌کنید، نمی‌توانید و نباید آن را رد کنید، البته در این مورد همیشه استثنائاتی هم وجود دارد(اشاره به کیلیان امباپه).

یادم است به دوستانم می‌گفتم، رئال سال‌هاست نتوانسته فاتح لیگ قهرمانان شود ولی حس می‌کنم به آن نزدیک هستیم و سپس لادسیما رسید و توانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. باقی داستان را نیز همه می‌دانید.

1717941

 

9 سال بعد دوران حضور من در رئال به اتمام رسیده است، باشگاهی که در آن به همه رویاهای کودکی‌ام رسیدم و فراتر از تصوراتم جام بردم. با بهترین‌های دنیا هم‌بازی بودم و با انسان‌هایی باورنکردنی آشنا شدم. روزهای بدی هم داشتم ولی همیشه سعی می‌کنم خاطرات خوب را در یاد داشته باشم. امیدوارم شما نیز از من به‌خوبی یاد کنید. از هم تیمی‌ها، مربیان، فیزیوتراپ‌ها، کارکنان باشگاه، کارگران کمپ والدبباس و سانتیاگو برنابئو به‌خاطر حمایت و لطف همیشگی‌شان تشکر می‌کنم. هر چیزی که نیاز داشتم از من دریغ نشد. همچنین می‌خواهم از هوادارانی تشکر کنم که از روز اول به طرز باورنکردنی از من استقبال کردند و  با تیم در هر گوشه دنیا همراه بودند. در ضمن دیروز به یکی از دوستان گفتم که نفهمیدم چرا جشن چهاردهمین قهرمانی را در سیبلس می‌گیرند، وقتی پانزدهمی در راه است. همیشه و در همه حال، زنده باد رئال.»

دیدگاه‌ها