کد خبر : 1827002 | 09 خرداد 1401 ساعت 23:40 | 5.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای شهردار لیورپول؛ پلیس فرانسه دنبال درگیری بود

شهردار لیورپول درباره اتفاقات جنجالی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

ادعای شهردار لیورپول؛ پلیس فرانسه دنبال درگیری بود

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان اروپای این فصل درحالی با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید که پیش از بازی فینال شاهد اتفاقات جنجالی بودیم؛ جایی که هجوم دیوانه وار هواداران لیورپول باعث شد بازی با 36 دقیقه تاخیر برگزار شود. شرایط به قدری عجیب و غریب شده بود که تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که پلیس فرانسه برای متفرق کردن هواداران لیورپول مجبور به زدن گاز اشک آور شده است.

شهردار لیورپول واکنش متفاوتی نسبت به اتفاقات رخ داده داشته است. استیو روترام گفت: "به عنوان یک هوادار مادام العمر و نماینده منطقه شهر لیورپول، از برخورد پلیس فرانسه با هواداران لیورپول خشمگین شدم. صحنه‌های خارج از ورزشگاه استادو فرانس، قبل و بعد از بازی، کاملاً آشفته بود و به نظر می‌رسید که کنترل کار از دست رفته است.

1717242

سخت بود که اتفاقات رخ داده را مشاهده کنیم. در حالی که هواداران برای رقم زدن بهترین شب عمر خود سفر کرده بودند به نظر می رسید که پلیس فرانسه به دنبال درگیری بود. بیش از هر باشگاه دیگری هواداران ما خطری را که پلیس و سازماندهی ضعیف در یک مسابقه فوتبال می تواند ایجاد کند درک می کنند. این ناامید کننده بود که به نظر می‌رسید هواداران تیم های دیگر چگونه می توانند دروغ ها و اطلاعات نادرستی که توسط یوفا و مقامات فرانسوی ارائه می شود را باور کنند، آن هم وقتی رسانه‌های اجتماعی مملو از تصاویری است که حقیقت واقعی را نشان می‌دهد."

دیدگاه‌ها