کد خبر : 1827057 | 10 خرداد 1401 ساعت 12:15 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

با تایید کادر فنی؛ کورتوا اردوی بلژیک را ترک کرد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرد تا تعطیلات زودهنگامش را آغاز کرده باشد.

با تایید کادر فنی؛ کورتوا اردوی بلژیک را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا ستاره درخشان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان این فصل مقابل لیورپول بود و با نمایش درخشانی که ارائه کرد توانست جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
با این حال روز گذشته روزنامه مارکا اعلام کرد که این بازیکن در جریان دیدار فینال به مصدومیت از ناحیه استخوان لگن دچار بوده و علیرغم درد شدیدی که داشته به میدان رفته است. 
همین موضوع باعث شد که این دروازه‌بان بلژیکی از کادر فنی تیم ملی کشورش بخواهد که اجازه ترک اردوی این تیم را به او بدهند تا بتواند تعطیلات تابستانی را زودتر آغاز کند و روند درمانش را هرچه زودتر طی کند. 

 

1717351


او روز گذشته به کشورش برگشته بود و گزارش پزشکی که از کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید داشت را به کادر فنی و پزشکی تیم ملی بلژیک ارائه داد تا آنها نیز مجوز ترک اردوی این تیم توسط او را صادر کنند. 
کورتوا حالا این فرصت را دارد که تا زمان آغاز تمرینات پیش فصل رئال مادرید که نزدیک به یک ماه دیگر در اوایل ماه جولای آغاز خواهد شد به صورت کامل استراحت کرده و روند درمانش را طی کند تا فصل جدیدی را بدون هیچ مصدومیت و مشکل جسمی آغاز کند. 
شرایط این بازیکن در فصل جدید اهمیت بسیاری برای تیم ملی کشورش دارد، چرا که او باید خیلی زود در آبان ماه به اردوی این تیم ملحق شده و آماده حضور در جام جهانی 2022 قطر شود.

دیدگاه‌ها