کد خبر : 1827059 | 10 خرداد 1401 ساعت 12:30 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

هافبک مس، ششمین بازیکن جدید دعوت شده

کنعانی‌زادگان اردوی تیم ملی را ترک کرد!

حسین کنعانی زادگان در حالی که روز گذشته به اردوی تیم ملی رفته بود، امروز اردو را ترک کرد و دلیل این موضوع محرومیت او عنوان شده است.

کنعانی‌زادگان اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی زادگان که روز گذشته با حضور در هتل المپیک به اردوی تیم ملی فوتبال خود را به کادرفنی معرفی کرده و قرار بود در اردو حاضر باشد، به دلایلی که از سوی مقامات تیم ملی، رسانه‌ای نشده اردو را ترک کرده و به همین خاطر دراگان اسکوچیچ بازیکن دیگری را به اردو دعوت کرده است.
کنعانی زادگان یکی از مدافعان مورد تایید اسکوچیچ در اردوها و مسابقات قبلی بود، او اکثر بازی ها را به عنوان یار فیکس به میدان رفته است. او چندی قبل از سوی کمیته اخلاق با محرومیت از دو بازی ملی مواجه شد و این محرومیت به خاطر شرایط حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به تعویق افتاد. حالا گفته می شود بعد از حضور کنعانی زادگان در اردو مشخص شده که او باید دو جلسه محرومیتش را بگذراند و به همین خاطر اردوی تیم ملی را ترک کرده است.
مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال هیچ توضیحی درباره وضعیت کنعانی زادگان ارائه نکرده اند اما ترک اردو توسط این مدافع در رسانه ها بازتاب داشته است.
بعد از خط خوردن 5 بازیکن ملی پوش استقلال از سوی دراگان اسکوچیچ و اضافه شدن 5 بازیکن جدید به اردو، موضوع کنعانی زادگان هم به عجایب پیرامون اردوی تیم ملی اضافه می کند. بعد از ترک اردو توسط کنعانی زادگان سرمربی تیم ملی سریعا یک بازیکن دیگر را به اردو فراخواند.
مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان که روز گذشته در ترکیب تیمش مقابل پیکان هم به میدان رفت به اردوی تیم ملی دعوت شده و کارش را در کنار ملی پوشان دنبال خواهد کرد.
با این شرایط تیم ملی فوتبال نسبت به لیست اولیه با تغییرات زیادی اردوی خود را برای فیفادی خرداد شروع خواهد کرد و باید دید چه شرایط جدیدی در انتظار اسکوچیچ و شاگردانش خواهد بود.

دیدگاه‌ها