کد خبر : 1827109 | 10 خرداد 1401 ساعت 17:33 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

لئون گورتزکا:

امیدوارم لواندوفسکی در بایرن مونیخ بماند

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد رابرت لواندوفسکی در این باشگاه باقی بماند.

امیدوارم لواندوفسکی در بایرن مونیخ بماند

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد رابرت لواندوفسکی، ستاره 33 ساله و لهستانی بایرن مونیخ با این باشگاه باقی مانده و این بازیکن قویا به دنبال جدایی از بایرن و انتقال به بارسلونا در فصل تابستان است. اما لئون گورتزکا مدعی شد لواندوفسکی دوران درخشانی در ترکیب بایرن داشته و ماندن او در این باشگاه خبری خوشحال کننده است.

لئون گورتزکا گفت: "فکر می‌کنم صحبت‌های من در رابطه با این موضوع کمکی نمی‌کند و دیگران به اندازه کافی در این مورد صحبت کرده‌اند. بایرن مونیخ و رابرت لواندوفسکی دوران موفقیتی با هم داشتند، بنابراین خوشحال می‌شوم اگر هر دو طرف توافق کرده و با حفظ آرامش، یک راه حل خوب پیدا کنند.

1718291

فقدان یک مهاجم شماره 9 در اردوی تیم ملی آلمان؟ من می‌توانم با اضافه شدن به خط حمله بخشی از راه حل باشم و در گذشته نیز این موضوع را ثابت کرده‌ام. ما بازیکنانی در ترکیب داریم که می‌توانند دروازه حریفان را باز کنند آمار تیمو ورنر تحت هدایت هانسی فلیک بسیار خوب بوده است. او در اردوی آلمان احساس خوبی داشته و می‌تواند درخشان ظاهر شود. فکر نمی‌کنم این موضوع مشکلی خاصی برای تیم ملی آلمان باشد.

مصدومیت طولانی سال جاری؟ شرایط سختی بود. دچار مصدومیت پیچیده‌ای شدم که به سختی می‌توان با آن مقابله کرد، زیرا نمی‌دانستیم مشکل اصلی‌ام چیست. خوشحالم که حالا آسیب دیدگی من برطرف شده، هیچ دردی نداشته و از نظر بدنی احساس خوبی دارم.‌ من در حال حاضر کاملا آماده هستم.

سبک بازی تیم هانسی فلیک؟ سبک فوتبالی ما کاملا واضح است. من سبک هانسی فلیک را از دوران حضور او در بایرن می‌شناسم، و ما همان روش را در تیم ملی نیز پیاده خواهیم کرد. انرژی و پرس شدید، فوتبال قدرتمند و سرعت فراوان، فوتبالی که هواداران تا به امروز از آن لذت برده‌اند."

دیدگاه‌ها