کد خبر : 1827201 | 11 خرداد 1401 ساعت 10:35 | 20.9K بازدید | 13 دیدگاه

بونوچی: مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار برابر آرژانتین از لیونل مسی تمجید کرد.

بونوچی: مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در دیداری که بین برنده کوپا آمه‌ریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت. 
مسی تابستان گذشته از بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد اما فصل پر فراز و نشیبی را در این باشگاه سپری کرد و تنها 11 گل در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثمر رساند. 
رونالدو نیز تابستان گذشته از یوونتوس جدا شده و پس از 11 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد برگشت اما او نیز علیرغم عملکرد فردی بهتر نسبت به مسی، روزهای سختی را در اولدترافورد سپری کرد. 

 

1678736


بونوچی در نشست خبری پیش از بازی برابر آرژانتین درباره رویارویی با مسی گفت:« او بارها برنده جایزه توپ طلا شده، بنابراین نمی‌توان بزرگی و درخشش او را به راحتی توصیف کرد. او همیشه یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده و در کنار کریستیانو رونالدو در این جایگاه خواهد ماند.»
این مدافع ایتالیایی با اشاره به کار سختی که برابر این بازیکن در پیش دارد اظهار داشت:« شما باید در زمین به مسی احترام بگذارید و از نظر فردی و تیمی برای مهار مسی آماده باشید. بازی فردا در واقع نبرد دو کشور قهرمان است و من می‌خواهم بهترین عملکرد ممکن را در این بازی ارائه دهم.»
بونوچی پیش از این بارها در لیگ قهرمانان مقابل مسی قرار گرفته و مهم‌ترین تقابل این دو در فینال لیگ قهرمانان سال 2015 بود که با پیروزی و قهرمانی این ستاره آرژانتینی به همراه بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها