کد خبر : 1827246 | 11 خرداد 1401 ساعت 13:44 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش مسئولان مشهدی این تیم را دوست داشتند

طاهران: یک بازی با شهرخودرو قرارداد دارم

هافبک شهرخودروی مشهد می‌گوید برخی مسئولان مشهدی هیچ حمایتی از این تیم انجام ندادند و باعث سقوط شدند.

طاهران: یک بازی با شهرخودرو قرارداد دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودروی مشهد در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا سقوطش به رقابت های لیگ یک قطعی شود. یکی از بازیکنان باتجربه این تیم در لیگ بیست و یکم علی طاهران بود که سابقه بازی در تراکتور و گل‌گهر سیرجان را در کارنامه دارد.
طاهران که رکورددار بازی برای شهرخودرو است،  به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند؛ مسابقه ای که منجر به سقوط نماینده مشهد به لیگ دسته اول شد.
علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" ضمن ابراز ناراحتی از سقوط شهرخودرو بیان کرد: واقعا متاسفم که این اتفاق تلخ رخ داد و تیم به رده پایین تر سقوط کرد. طی روزهای گذشته کادرفنی و مدیران باشگاه بارها درباره مشکلات تیم ما صحبت کردند و دوست ندارم زیاد در این خصوص حرف بزنم. اما فکر می‌کنم مشکلات متعددی از ناحیه داوری بر ما تحمیل شد و از طرفی از ابتدای فصل هیچ حمایتی از سوی مقامات مسئول در شهر مشهد و استان خراسان از تیم انجام نشد.
او ادامه داد: ما گاهی اوقات در طول مسابقات تعجب می‌کردیم که چرا مسئولان شهر مشهد هیچ حمایتی از تیم انجام نمی‌دادند. الان که نماینده این شهر به لیگ یک رفته، چیزی جز افسوس خوردن باقی نمی‌ماند. ای کاش مسئولان مشهدی این تیم را دوست داشتند و با حمایت های خود مانع از سقوط تیم می‌شدند. تیم ما یک تیم جوان بود که به خصوص در نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام می‌داد اما عدم حمایت ها از سوی مسئولان شهری و استانی مانع از آن شد که بتوانیم جشن بقا بگیریم.
هافبک شهرخودرو همچنین گفت:‌جا دارد از آقای حمیداوی و سایر مسئولان باشگاه شهرخودرو تشکر کنم که هرچه در توان داشتند گذاشتند. کادرفنی ما واقعا زحمات زیادی کشید اما متاسفانه در شهر مشهد از این تیم حمایت نشد. حتی ورزشگاه اصلی شهر مشهد را هم به ما ندادند و در این شهر با مشکل زمین تمرین مواجه بودیم. مجموع این اتفاقات باعث شد اتفاق تلخی که نگرانش بودیم رخ بدهد.
طاهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به سقوط شهرخودرو این تیم را ترک می‌کند یا خیر، گفت: قرارداد من بعد از دیدار با فولاد تمام می‌شود اما به احترام تیم شهرخودرو با هیچ تیم دیگری مذاکره‌ای نداشتم. هنوز یک بازی دیگر قرارداد دارم وتلاش خواهم کرد در این مسابقه نیز با تمام وجود بازی کنم و بعد از آن درباره آینده تصمیم بگیرم.
هافبک شهرخودرو درباره بازی با فولاد افزود: اگرچه این بازی برای ما تشریفاتی است اما شک نکنید برای اثبات توانایی هایمان و اعاده حیثیت به میدان می‌رویم. هرچند فایده ای ندارد اما می‌خواهیم نشان بدهیم که چقدر تیم خوبی بودیم و واقعا حیف که این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

دیدگاه‌ها