کد خبر : 1827279 | 11 خرداد 1401 ساعت 17:03 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

دیوید جیمز:

لیورپول به هر طریقی باید محمد صلاح را حفظ کند

دیوید جیمز، دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس معتقد است لیورپول باید به هر طریقی محمد صلاح را حفظ کند.

لیورپول به هر طریقی باید محمد صلاح را حفظ کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد محمد صلاح، ستاره گلزن و مصری لیورپول در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد و هنوز بین طرفین توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. دیوید جیمز، دروازه‌بان سابق و بلندقامت تیم ملی انگلیس مدعی شد اخبار منفی در مورد احتمال جدایی محمد صلاح از باشگاه لیورپول صحت ندارد و البته مرسی سایدی‌ها باید به هر ترتیبی این ستاره مفید و موثر خود را برای فصول بعد نیز حفظ کنند.

1717315

دیوید جیمز گفت: "به نظر می‌رسد همیشه روایت‌هایی بد و منفی در مورد آینده محمد صلاح در باشگاه لیورپول وجود دارد و اخباری اینگونه منتشر می‌شود. اما من هر بار که اخیرا محمد صلاح را ملاقات کرده‌ام، احساس می‌کنم او روحیه خوبی دارد. من هرگز نشنیده‌ام که کسی در باشگاه لیورپول در مورد بروز مشکل بین این بازیکن و مدیران تیم و احتمال جدایی محمد صلاح صحبت کند. 

اگر باشگاه لیورپول هستید و می‌توانید برنده کفش طلایی که گل‌ها و پاس گل‌های مهمی در طول فصل داده را حفظ کنید، باید این کار را انجام دهید و در این صورت شانس بیشتری برای بردن عناوین قهرمانی برای خود مهیا خواهید کرد. اگر ارزش عملکرد و نقش آفرینی بازیکنی مانند محمد صلاح بیشتر از رقم فروش احتمالی او است، باید این بازیکن را به هر طریقی در باشگاه نگه دارید. امیدوارم باشگاه لیورپول بتواند در مورد موضوع تمدید قرارداد با محمد صلاح به توافق نهایی دست پیدا کند، در غیر این‌صورت باید بازیکن دیگری را به‌عنوان جانشین او جذب کرد."

دیدگاه‌ها