کد خبر : 1827446 | 12 خرداد 1401 ساعت 21:15 | 20.9K بازدید | 9 دیدگاه

آنخل دی ماریا:

آرژانتین تغییر کرده؛ ما مدعی قهرمانی جهانیم

ستاره چپ پای آرژانتین در رویای فتح جام جهانی 2022 است و آلبی سلسته را مدعی جدی می‌داند.

آرژانتین تغییر کرده؛ ما مدعی قهرمانی جهانیم

به گزارش "ورزش سه"، نبرد بین قاره‌ای تیم‌های ملی آرژانتین به‌عنوان قهرمان کوپا آمه‌ریکای 2021 و تیم ملی ایتالیا به‌عنوان قهرمان یورو 2020 در بازی موسوم به «فینالیسیما» شب گذشته از ساعت 23:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن به قضاوت پیرو ماتزا از شیلی برگزار شد که این بازی را آرژانتینی‌ها با نتیجه 3-0 به سود خود به پایان رساندند.

 

1718818

 

در این بازی نخست لائوتارو مارتینس روی پاس لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته در دقیقه 28 گلزنی کرد، در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول آنخل دی‌ماریا اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت پائولو دیبالا مهاجم سابق یوونتوس در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف‌شده نیمه دوم سومین گل را برای قهرمان کوپا آمه‌ریکا به ثمر رساند تا اولین فینالیسیما یا همان جام بین‌قاره‌ای جدید با برتری نماینده آمریکای جنوبی همراه شود.

این دومین جام قهرمانی است که آلبی سلسته با لیونل اسکالونی کسب می‌کند. نکته مهم درباره تیم اسکالونی اینکه آنها در ۳۲ بازی اخیر خود تن به شکست نداده‌اند و این نشان از بازگشت تیم به روزهای خوب خود می‌دهد. آرژانتین قطعا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

1718640

 

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتین بعد از قهرمانی در فینالیسیما گفت:« من از این قهرمانی بسیار خوشحال هستم. این جام را به هوادارانی که همیشه از تیم حمایت کردند هدیه می‌دهم. شب جنون آمیزی بود. بعد از قهرمانی اخیر در کوپا آمه‌ریکا شرایط روحی تیم تغییر کرد و اکنون با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم و این قطعا به ما کمک خواهد کرد. اعتماد به‌نفس بازیکنان بیشتر شده است و همه چیز خوب است. چنین شرایطی باعث می‌شود تا در بازی‌های بعدی راحت‌تر بازی کنیم. مطمئنا با ادامه این روند، مدعی جدی کسب قهرمان جهان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها