کد خبر : 1827451 | 12 خرداد 1401 ساعت 21:23 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

آقای درویش قضیه طلب ما را ببندید

حیدرپور: چرا علی دایی رئیس فدراسیون نشود؟

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو از بی توجهی به این تیم در مشهد ابراز ناراحتی می‌کند.

حیدرپور: چرا علی دایی رئیس فدراسیون نشود؟

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو بعد از تساوی مقابل فولاد گفت: همه علاقه‌مندان و دوست‌داران فوتبال ناراحت سقوط شهرخودرو شدند. انصافا تیم خوبی داشتیم و شایسته بود. در ارتباط با تیم، همان‌طور که می‌بینید در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم. من نگران تیم خودمان هستم الان لیگ یک هستیم و با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردیم. 
وی ادامه داد: حداقل تکلیفمان مشخص شود اگر قرار است دوستان در مشهد بلایی که امسال سرمان آوردند دوباره سر ما بیاورند باز هم تسلیم هستیم. بازی ما در کرج بود و بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و چند موقعیت گل داشتیم چون بچه ها از لحاظ فکری آرامش داشتند ولی متاسفانه در مشهد فشار سنگینی روی بچه‌ها است.
مدیرعامل شهرخودرو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: ما همیشه منتظر بودیم کمک کنند ولی وقتی به ما زمین نمی‌دهند، قرار بود بازی ما در دستگردی باشد ولی هماهنگ کردیم و به کرج آمدیم. باید از معاون سیاسی و امنیتی استان البرز و همچنین از هیئت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کنم. تیمی که در یک استان است چه می‌خواهد؟ نیازمند حمایت است. اگر تیم ما در مشهد حمایت می‌شد جرأت داشتند حق ما را این‌گونه بخورند؟ خواهشم از مجمع فدراسیون فوتبال این است آدم‌هایی را انتخاب کنند که فوتبالی باشند و زبان فوتبال را بفهمند، آن آدم‌ها می‌توانند برای فوتبال تصمیم بگیرند. ۸ شهریور ماه باید در مجمع رئیس انتخاب کنیم، فوتبال ما به آدم‌هایی که برایش زحمت کشیدند نیاز دارد؛ چرا دادکان نیست؟ امثال آقای عابدینی و کفاشیان برای فوتبال زحمت کشیدند. چرا علی دایی رئیس فدراسیون نمی‌شود؟ باید با افتخار همه به او رای بدهیم. یک نفر را برمی‌داریم می‌آوریم و آن وقت دوباره هیئت‌رئیسه می‌گوید فلان شخص مقصر است؛ من می‌ترسم تا ۸ شهریور بلایی که سر عزیزی خادم آمد سر آقای میرشاد ماجدی هم بیاید. امیدوارم مجمع فدراسیون فوتبال که مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال است برای انتخاب نفر بعدی دقت کنند.

حیدرپور در مورد اینکه شهر خودرو در مشهد ‌خواهد ماند یا به استان دیگری منتقل خواهد شد توضیح داد: شهر خودرو متعلق به مشهد است. چگونه ما در تهران، کرج و جاهای دیگر معاون سیاسی و امنیتی را می‌بینیم ولی استاندار خراسان را نمی‌توانیم ۵ دقیقه ببینیم و صحبت کنیم؟ ‌ اگر نمی‌خواهند به ما بگویند تا به استان دیگری برویم. اولویت اصلی ما این بود که ببینیم دوستان چه می‌خواهند؟ چگونه می‌خواهند به ما کمک کنند؟ کمک نمی‌کنند دیگر چه از ما می‌خواهند؟ در حق دکتر حمیداوی ظلم شده.
حیدرپور یادآور شد: اگر می‌خواهند تیم را در مشهد نگه دارند؛ بیایند صحبت کنند. همه استان‌ها به دنبال این هستند که تیمشان را حمایت کنند؛ به ملوان و مس تبریک می‌گویم‌؛ بروید ببینید این استان‌ها به تیم‌های‌شان کمک کردند یا خیر؟ وقتی کمک نمی‌کنند چه از ما می خواهند؟ 
وی در پایان در مورد طلب‌شان از باشگاه پرسپولیس افزود: لیگ تمام شد، ما سقوط کردیم. آقای درویش، برادر عزیز، دوستدار پرسپولیس، از شما خواهش می‌کنم این موضوع را ببندید. دوباره ما نامه نزنیم و در کمیته حرفه‌ای به مشکل بخورید. پول را بدهید و کار را تمام کنید تا ببینیم تکلیف ما چیست.

دیدگاه‌ها