کد خبر : 1827641 | 14 خرداد 1401 ساعت 13:37 | 5.4K بازدید | 6 دیدگاه

کیه‌لینی: اگر ایتالیا در جام جهانی بود، خداحافظی نمی‌کردم

جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، درباره دلیل جدایی از یوونتوس و تیم ملی این کشور توضیح داد.

کیه‌لینی: اگر ایتالیا در جام جهانی بود، خداحافظی نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی آخرین بازی خود با پیراهن یوونتوس را در پایان این فصل انجام داد تا پس از 18 سال بازی برای بیانکونری از این تیم جدا شود. 
این مدافع 37 ساله همچنین در بازی برابر آرژانتین که بین قهرمان کوپا آمه‌ریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود، برای آخرین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد. 
او در گفتگو با اسپورت ویک درباره دلیل جدایی‌اش از یوونتوس اظهار داشت:« اگر ما به جام جهانی رفته بودیم به حضور در این تیم ادامه می‌دادم چون می‌خواستم سابقه حضورم در جام جهانی را تغییر دهم، چیزی که هرگز از آن راضی نبودم. من به سختی تلاش کردم اما موفق به انجام این کار نشدم.»

 

1718686


این بازیکن درباره نتایج ضعیفی که در طول دوران حضورش در جام جهانی گرفته گفت:« ما در سال 2010 حذفی بد و زودهنگام از گروهی خوب داشتیم. در سال 2014 آغاز خوبی داشتیم اما شرایط را برای خودمان سخت کردیم و مجبور به انجام سفرهای دیوانه‌وار و تحمل گرمای شدید شدیم.»
کیه‌لینی با  اشاره به غیبت تیم ملی ایتالیا در دور قبلی جام جهانی اضافه کرد:« ما در سال 2018 حتی نتوانستیم مجوز صعود به این رقابت‌ها را به دست آوریم و این تا همیشه حسرت بزرگی برای من است. اگر ما به روسیه می‌رفتیم، شاید من پس از آن جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می‌کردم و شاید این کار اشتباه بزرگی بود چون در آن زمان در بهترین روزهای دوران فوتبالم قرار داشتم.»

دیدگاه‌ها